« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
سردار مهدی انصاری خبر داد؛
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو هفته اخیر با 11 عملیات جداگانه 364 کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سردار مهدی انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی دو هفته اخیر با 11 عملیات جداگانه 364 کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شد.

وی از انهدام 6 باند مواد مخدر  و دستگیری 19 قاچاقچی خبر داد و افزود: از این میزان مواد مخدر کشف شده 356 کیلوگرم تریاک و 8 کیلوگرم شیشه بوده است.

انصاری با بیان اینکه در این عملیات‌ها 14 دستگاه خودرو توقیف شد، گفت: بیشترین میزان کشف مواد مخدر در سال های اخیر در محور های یاسوج به اصفهان و شیراز به یاسوج بوده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیشترین مواد مخدر کشف شده به ترتیب تریاک، حشیش، هروئین و شیشه بوده است، ادامه داد: در زمینه کشف مواد مخدر از ابتدای سال 96 تاکنون به نسبت سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

انصاری تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس این استان مبارزه با مواد مخدر بوده و در این زمینه برای یک لحظه اجازه خواب راحت به قاچاقچیان نمی‌دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: