« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت :آیت الله ملک حسینی خود در جبهه ها حضور پیدا می کرد و فرزندان امام راحل را در نبرد سنگین با نظام سلطه تنها نگذاشت تا پیروزی و افتخار برای نظام به ارمغان آورد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛علی محمد احمدی در نخستین کنگره ملی نکوداشت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده سابق و فقید ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد، افزود: عالمانی که افتخار جهان اسلام بودند و در صدر آنها معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که با اندیشه و تفکر دینی خود به جهانیان نشان داد که جهان تشیع از وضعت بالائی برای مکتب سازی، جامعه سازی و تحول سازی برخوردار است.

وی با بیان اینکه، نگاه امام خمینی رضوان الله تعالی علیه باعث شد که ملت ایران شکوه استقلال و سربلندی خود را احساس کنند ، اظهار داشت: در مکتب امام(ره) و مکتب بزرگانی چون آیت الله بروجردی شاهد هستیم که فرزندانی به عرصه علم و ادب پاگذاشته اند که راه آنها، مشی آنها، شخصیت آنها همان شخصیتی بود که امام راحل و بزرگوارمان داشت.

استاندار تصریح کرد: افتخار می کنیم که استانمان در بین همراهان و بزرگان دین تشیع شخصیتی بی بدیل مانند حضرت آیت الله ملک حسینی داشت و این کنگره ملی، کنگره بزرگداشت این عالم مجاهد است که تاریخ زندگی او نشان می دهد که هیچگاه محرومیت ها و محدودیت ها باعث نشود که فروغ تابناک علمی ایشان درخشان نگردد.

وی عنوان کرد: بنده در فرصت محدودی که پیدا کردم و گذری به زندگی این عالم مجاهد داشتم به خوبی دریافتم ایشان شخصیت بزرگی برای جنوب کشور، این استان و برای فرزندان حوزه زاگرس بودند.

احمدی افزود: ایشان نه تنها در عرصه علمی با بهره گیری از محضر اساتید بزرگی چون آیت الله بروجردی و امام راحل و دیگر بزرگان حوزه درس، علم و عالمیت را فرا گرفتند، از وجود بی بدیل ایشان بسیاری از شاگردان ایشان در شیراز، قم و یاسوج و سایر بلاد بهرمند شدند.

استاندار ابراز داشت: ایشان در تعامل با مردم در حوزه سیاست و در حوزه فرهنگ، روحانی و عالم متدینی بودند که نقش بی بدیل داشتند.

احمدی بیان کرد: همراهی با امام راحل در حوزه سیاست، سال ها مبارزه سخت و طاقت فرسا با رژیم طاغوت و هدایت مردم و گسترش مشی امام در مبارزه با طاغوت یکی از افتخارات بزگ این روحانی و عالم برجسته دیار ما بود.

وی گفت: ایشان نه تنها در سیاست بلکه در کنار امام بودن را آموختند که چطور باید برای تداوم راه امام(ره) و انقلاب اسلامی مردمداری کرد و با مردم بود.

استاندار ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام در حمایت از جبهه های جنگ، ایشان در تمام مناطق استان در بسیج مردم و اعزام به جبهه ها در کنار رزمندگان اسلام بود.

احمدی افزود: خود در جبهه ها حضور پیدا می کرد و فرزندان امام راحل را در نبرد سنگین با نظام سلطه تنها نگذاشت تا پیروزی و افتخار برای نظام به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: بسیاری هستند خود را صرفا به وجوه علمی و سیاسی محدود می کنند، آیت الله ملک حسینی در بین مردم بود و دغدغه دار مردم و فقرا بود.

استاندار عنوان کرد: آنچه من خواندم و شنیدم بسیاری از جاهای صعب العبور که بعضا مسئولین ما حضور پیدا نکردند، ایشان در بین عشایر بود به مناطق دور دست می رفت و دغدغه مردم را می شنید.

 احمدی گفت: ایشان در وجوه مختلف از جمله علمی و بعد سیاسی و هم اجتماعی و به خصوص ابعاد فرهنگی خدمات شایانی به ملت بزرگ ایران به خصوص مردم این استان داشت.

استاندار تصریح کرد: ما باید شکر گذار خدای متعال باشیم که در این برهه از تاریخ کشورمان شاهد ظهور و بروز و درخشش شخصیت عالم دینی و برجسته ای بودیم که در حوزه های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عزت و افتخار برای کشورمان و استان به ارمغان آورد.

استاندار از مجموعه دست اندکاران برگزاری این کنگره ملی به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی و همه کسانی که در این کنگره شرکت کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: