« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه وبواحمد گفت:خواسته های به حق مردم از جمله فضای ورزشی، آب آشامیدنی، گاز، برق، جاده دسترسی، خانه های بهداشت و فضاهای آموزشی توسط دستگاه های اجرائی و خدمات رسان را پیگیری می کنم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی  گفت: در سفر به شهرستان ها و بخش ها به دنبال راهکار برای به سرانجام رساندن طرح ها و پروژه ها و همچنین پیگیری مطالبات به حق مردم هستم.

استاندار کهگیلویه وبواحمد در سفر به دیشموک و چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه در جمع مردم دهستان جاورده با شنیدن مشکلات و کمبودهای آنها، مطالبات مردم را به حق دانست و تاکید کرد: وظیفه همه متولیان پیگیری مشکلات و نیازمندی های مردم است.

وی اظهار داشت: امروز به اتفاق مدیران دستگاه های اجرائی دردورترین نقاط این استان سفر کردیم تا در میان مردم پس از شنیدن حرف ها و مشکلات در جهت پیگیری و رفع آنها گام اساسی برداشته شود.

استاندار تصریح کرد: خواسته های به حق مردم از جمله فضای ورزشی، آب آشامیدنی، گاز، برق، جاده دسترسی، خانه های بهداشت و فضاهای آموزشی توسط دستگاه های اجرائی و خدمات رسان را پیگیری می کنم.
احمدی از پروژه قطعه چهارم محور پاتاوه - دهدشت و طرح عظیم گاز رسانی به دیشموک و قلعه رئیس بازدید کرد و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: