« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری سازمان برنامه ریزی و بودجه 8 میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان تخصیص داده شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ حسن نوروزی با اعلام این خبر گفت: طبق برآوردی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد انجام داده، 7 میلیارد و 900 میلیون تومان برای مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان در سال 95 و قبل از آن تخصیص داده شده است که این مبلغ به زودی پرداخت می‌شود.

نوروزی بیان کرد: با پیگیری سازمان برنامه بودجه استان تمامی پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی سال 95 و 94 به‌تدریج پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات «پاداش پایان خدمت» مشمول بازنشستگان سال‌های 94 و 95 است، اظهار داشت:  79 میلیارد ریال اعتبار برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان استان کهگیلویه وبویراحمد ابلاغ شد، که 50 درصد از این اعتبارات توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه با پیگیری سازمان برنامه‌‌ریزی و بودجه این استان، تأمین اعتبار برای مطالبات بازنشستگان استان تصویب شد، تصریح کرد: 50 درصد از مطالبات بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت می‌شود، و مابقی مطالبات معوق بازنشستگان به‌طور کامل در نوبت دیگری پرداخت خواهد شد.

 نوروزی افزود: این اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده است، و بازنشستگانی که در موعد زمانی زودتری بازنشسته شده‌اند، در اولویت پرداخت مطالبات معوق خود هستند./موج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: