« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:مواد مخدر مایه بروز فساد بوده و در صورت برطرف شدن جامعه اصلاح می‌شود.
به  گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فتاح محمدی در همایش دانشکده‌های فنی و حرفهای منطقه 4 کشور با حضور استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد اظهار داشت: مواد مخدر مایه بروز فساد بوده و در صورت برطرف شدن جامعه اصلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی ریشه در معضل اعتیاد دارد، عنوان کرد: دانشگاهها به دلیل برخورداری از جایگاه علمی و آموزشی می‌تواند نقش محوری در آگاهی بخشی جامعه برای مقابله با اعتیاد داشته باشند.

محمدی ابراز کرد: انتظار و توقع از دانشگاه‌ها نیز در این زمنیه زیاد بوده و در کنار آگاهی بخشی جامعه دانشگاهی و همچنین رسانه‌ها باید گسترش باورهاو ارزش‌های دینی نیز مد نظر باشد زیرا این دو امر در مصونیت سازی جامعه در زمینه معضل اعتیاد تاثیرگذار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: راهکار دیگر برای مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله معضل اعتیاد مردمی کردن مبارزه است.

فتاح محمدی ابراز کرد: رسانه‌ها با اطلاع رسانی هدفمند خود می توانند نقش مهمی در کاهش معضل اعتیاد در زمینه مبارزه، کنترل و پیشگیری معضل اعتیاد داشته باشند.

وی افزود: برگزاری این همایش به عنوان اولین تجربه استان اقدام ارزشمندی بوده و انتظار می‌رود که تدوان داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: