« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
آوای رودکوف:
تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر امروز «چهارشنبه» در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از اهواز؛ تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان شفر به پایان رسید. غفوری (6) برای استقلال موفق به گلزنی شد.


 ترکیب استقلال:

حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، محسن کریمی و علی قربانی


 ترکیب استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، مهرداد، پورابوالقاسم، محمد آرام طبع، سلمان بحرانی، وحید نامداری، علیرضا دغاغله، یونس دلفی، فرزاد بهمنی و جونیور مارینی


و در اوایل نیمه دوم  در دقیقه 47 استقلال  تهران موفق شد با گل علی قربانی برای دومین بار دوروازه حریف خود را باز کند.


و بالاخره  آبی‌های تهران در این بازی حساس و در دیدار با تیم اهوازی همنام خود عقده‌گشایی کردند و با زدن سه گل به تهران بازگشتند.یعنی استقلال در چهار بازی اخیر 13 گل زده‌ است. میانگین فوق‌العاده بیش از سه گل در هر بازی می باشد.

خروج از ورزشگاه غدیر

عکس و گزارش/سعید ذاکری پور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: