« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
هزار و ۸۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ده ماهه سال جاری با اجرای برنامه‌های مختلف توانمندسازی از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه هدف اصلی خدمت‌رسانی در کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است، گفت: هزار و ۸۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در ده ماهه سال جاری با اجرای برنامه‌های مختلف توانمندسازی از چرخه حمایتی خارج شدند.


وی با اشاره به اینکه جمعیت تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت مستمر در حال افزایش و کاهش است، گفت: پالایش مددجویان بر اساس توانمندی اقتصادی خانوار با ایجاد اشتغال، ازدواج، بازگشت سرپرست زندانی و یا سرباز، استفاده از تسهیلات مسکن و خانه‌دار شدن مددجو و بهبود سرپرست بیمار خانوار انجام می‌شود و خانوارهای پشت نوبت جایگزین آن‌ها می‌شوند.

محبی با بیان اینکه هزار و صد خانوار در ده ماهه امسال شناسایی‌شده و به چرخه حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد وارد شدند، اظهار کرد: خدمات کمیته امداد مطابق نیاز هر خانوار، به آن‌ها ارائه می‌شود تا مشکلات این افراد هرچه سریع‌تر رفع شده و با توانمندی از چرخه حمایتی خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی فکری، فرهنگی و اقتصادی محرومان رویکرد اساسی کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی است خاطرنشان کرد: کمیته امداد در تلاش است تا با اجرای برنامه‌های مختلف توانمندسازی ازجمله توسعه طرح‌های اشتغال برای مددجویان تحت حمایت آن‌ها را به خودکفایی برساند.

 شایان‌ذکر است در حال حاضر ۳۲ هزار خانوار با جمعیت ۸۲ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: