« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
دیشموک
431 مورد تسهیلات خودکفایی و قرض‌الحسنه بااعتبار دو میلیارد و 523 میلیون تومان در 11ماهه سال جاری به مددجویان کمیته امداد دیشموک پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، رضا ایزدی رئیس کمیته امداد اداره دیشموک با بیان اینکه هزار و 731 خانوار با جمعیت چهار هزار و 936 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد دیشموک بهره‌مند هستند، گفت: ، هدف ما ارائه خدمت به قشر محروم و نیازمند جامعه است و در این زمینه از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنیم.

وی بابیان اینکه توانمندسازی و کمک به اشتغال مددجویان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است افزود: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی برای ایجاد طرح‌های اشتغال یکی از راهکارهای کمیته امداد در این زمینه است.

ایزدی به پرداخت 431 مورد تسهیلات خودکفایی و قرض‌الحسنه بااعتبار دو میلیارد و 523 میلیون تومان در 11ماهه سال جاری به مددجویان کمیته امداد دیشموک اشاره کرد و گفت:  82 مورد تسهیلات خودکفایی بااعتبار یک میلیارد و 790 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال شامل دامداری، زنبورداری، گاوداری، صنفی صنعتی و کشاورزی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

وی تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی پرداخت‌شده به مددجویان در سال جاری را 349 مورد اعلام و بیان کرد: تسهیلات کارگشایی برای حل مشکلات ضروری مددجویان ازجمله درمان، تحصیل، مسکن، ازدواج و معیشت پرداخت می‌شود که در این زمینه 944 میلیون تومان هزینه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: