« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
جهان
اثر بخشی تغییرات اخیر در کابینه ترامپ برای تغییر حکومت در ایران، در کانون سخنان مقام‌های پیشین آمریکایی حاضر در مراسم نوروزی گروهک تروریستی منافقین بود که در یکی از معروف ترین هتل‌های پایتخت آمریکا برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل ازجام نیـوز، تام ریج، اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا، که در این مراسم حاضر بود، درباره انتخاب بولتون به عنوان مشاور امنیتی ملی کاخ سفید به صدای آمریکا گفت: «آنچه انتخاب آقای بولتون را بسیار جالب و هیجان انگیز می‌کند، اینست که وی فردی شفاف، صریح و رک گوست. او درباره حمایتش از سازمان مجاهدین خلق و خانم رجوی و درباره نیاز به دستیابی به ایرانی آزاد و رها شده و بدون هرگونه تسلیحات اتمی بارها صحبت کرده است. دیدگاهش در راستای سیاست دولت پرزیدنت ترامپ برای مقابله با نفوذ ایران در یمن، سوریه و دیگر نقاط خاورمیانه است. بنابراین از دید من انتخاب فردی که نگرانی‌های خاصی برای مقابله با ایران دارد، بسیار مثبت است.»

رابرت جوزف که پس از بولتون در سمت معاون وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین الملل کار کرده است، نیز ابراز امیداوری کرد که معرفی همکار پیشینش به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و همچنین جابجایی مایک پمپئو از سی آی ای به وزارت خارجه بتواند به تغییر حکومت در ایران کمک کند.

او گفت: «هردو گزینه‌های پرزیدنت ترامپ روحیه و عزم جدیدی را برای دستیابی به اهدافی که همه ما به دنبال آن هستیم برای دولت به ارمغان می‌آورند. از دید من، هدف اصلی سرنگونی حکومت است.»

 آدام ارلی، سفیر پیشین آمریکا در بحرین، تغییرات اخیر در کابینه را امری عادی دانست و گفت که گزینه‌های جدید همسوتر با ترامپ، سیاست و راهبرد او را در قبال ایران به پیش می برند.

او گفت: «آن دو مانند ترمز روی خودرو عمل می کردند. حالا این ترمزها رفته اند و به جای آن آقایان، پمپئو و بولتون مثل پدال گاز عمل می‌کنند و به سیاست پرزیدنت ترامپ در قبال ایران شتاب خواهند داد. این دو نظراتی قاطع نسبت به ایران دارند و میدانند که حکومت ایران صرفا با اعمال فشار مضاعف، رفتار و اقداماتش را عوض خواهد کرد. نتایج ملموس این تغییر را ما در خروج از برجام و اعمال تحریم‌های سخت شاهد خواهیم بود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: