« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
اجتماعی
یکی از نگرانی های کانال های تلگرامی فعال در حوزه تجاری و آموزشی این است که در صورت فیلتر این شبکه پیام رسان، دیگر به لوگو، عکس‌، لیست اعضا و آیدی‌ها ی خود دسترسی ندارند تا بتوانند آنها را به کانال های موجود در پیام رسانی دیگر انتقال دهند چرا که این اطلاعات را ذخیره نکرده اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛این روزها که زمزمه فیلتر تلگرام به گوش می رسد بسیاری از کاربرانی که از این پلتفرم برای مواردی خاص مانند حوزه های آموزشی، تجاری و... بهره می گیرند نگرانی بیشتری دارند که در صورت فیلتر تلگرام اطلاعات آنها از دسترس خارج شود. اما اگر اطلاعاتی خاص بر روی تلگرام دارید با راهکاری ساده می توانید به ذخیره آنها بپردازید تا در صورت فیلتر احتمالی، با مشکلی مواجه نشوید. یکی از نگرانی های کانال های تلگرامی فعال در حوزه تجاری و آموزشی این است که در صورت فیلتر این شبکه پیام رسان، دیگر به لوگو، عکس‌، لیست اعضا و آیدی‌ها ی خود دسترسی ندارند تا بتوانند آنها را به کانال های موجود در پیام رسانی دیگر انتقال دهند چرا که این اطلاعات را ذخیره نکرده اند.

حتی اگر شما هم از کاربرانی هستید که برای ذخیره چت های خود از Saved messagess تلگرام استفاده می کنید باید گفت که این کار کافی نیست و باید این اطلاعات در محل دیگری ذخیره شوند یا به عبارت دیگر پشتیبان گیری‌ از اطلاعات انجام شود. اما برای ذخیره اطلاعات چه باید کرد؟

ذخیره کردن چت‌های تلگرام افزونه ای در مرورگر کروم به نام ExtensionSave Telegram Chat History وجود دارد که کاربران می توانند با قرار دادن آدرس https://chrome.google.com/webstore/detail/save-telegram-chat-histor/kgldnbjoeinkkgpphaaljlfhfdbndfjc?hl=en در آدرس بار این مرورگر، افزونه را دانلود کنند.

همچنین فایل‌هایی که کاربران از تلگرام دانلود می کنند به طور خودکار در فولدری به نام Telegram در دانلود ذخیره می شود که دسترسی به فایل‌های صوتی و تصویری از این طریق امکان‌پذیر است.  برای این کار روش ساده تری نیز وجود دارد. اگر قصد دارید چت خاصی را ذخیره کنید می توانید روی چت کلیک کرده و با انتخاب گزینه save as، صفحه این چت در مرورگر را ذخیره کرده یا نسخه PDF چت را ذخیره کنید./ایران انلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: