« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۵
جمعي از دوستان و علاقه‌مندان به دکتر محمود احمدي نژاد بنا دارند در روز تولد ايشان (دوشنبه 6 آبان)، از ساعت 6 تا 9، در مقابل منزل رئيس دولت عدالت و مهرورزي حضور پيدا کنند

به گزارش آوای دنا؛ جمعي از دوستان و علاقه‌مندان به دکتر محمود احمدي نژاد بنا دارند در روز تولد ايشان (دوشنبه 6آبان)، بعد از نماز مغرب و عشاء، از ساعت 6تا 9، در مقابل منزل رئيس دولت عدالت و مهرورزي حضور پيدا کنند.

يکي از وبلاگ نويسان حامي احمدي نژاد در همين رابطه نوشت: مسجد جامع نارمک، نزديک منزل دکتر است. دوستان مي‌توانند قرارهايشان را براي زمان نماز مغرب، در محل اين مسجد تنظيم کنند و بعد از نماز هم در ميدان 72 حضور پيدا کنند.

گفتني است منزل احمدي نژاد در خيابان گلبرگ غربي، بين خيابان‌هاي بختياري و سمنگان، ميدان 72، بن بست هدايت قرار دارد و پيش بيني مي‌شود احمدي نژاد در جمع حاميان خود سخنراني را همچو تجمعات قبلي داشته باشد.

در همين راستا يکي از مسئولان برگزار کننده همايش به نکات پرس گفت: اين برنامه بدون هماهنگي قبلي با شخص آقاي احمدي نژاد و به صورت خودجوش و در تقدير از شخصيت ايشان برگزار مي‌شود.

وي در همين رابطه از علاقه مندان به احمدي نژاد خواست تا همگي با يك شاخه گل سرخ در مقابل منزل وي حاضر شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: