« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
در دیدار با مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مطرح شد
هشت میلیارد و 287 میلیون تومان در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی سال گذشته برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،  فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با یادآوری اینکه ده هزار و 900 نفر از مددجویان ساکن در شهرهای بالای 20 هزار نفر استان از کارت بیمه خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: هشت میلیارد و 287 میلیون تومان در سرفصل‌های درمان ازجمله بیمه درمان و بیمه مکمل و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در سال گذشته برای مددجویان تحت حمایت هزینه شد.


محبی بابیان اینکه حفظ سلامت مددجویان و ارائه خدمات درمانی به آن‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: در حال حاضر این نهاد از 900 بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند که 240 نفر بیمار زمین‌گیر و بستری در منزل هستند.

وی بابیان اینکه برای بیماران بستری در منزل ماهیانه صد هزار تومان حق نگهداری پرداخت می‌شود، تصریح کرد:  ۴۰۹ میلیون و ۷۷۸ میلیون تومان در زمینه فرانشیز خدمات ویژه درمانی، پاراکلینیک، بستری و فرانشیز دارو برای بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت در سال گذشته پرداخت شد.

محبی به حمایت مجمع خیرین سلامت از بیماران این نهاد اشاره کرد و گفت: با توجه به تفاهم‌نامه با این مجمع، 145 نفر از بیماران صعب‌العلاج این نهاد به موسسه خیریه سرطان نور معرفی و حمایت شدند.

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات ارائه‌شده مجمع خیرین سلامت استان در حمایت از بیماران نیازمند، افزود: با توجه به هزینه‌های سنگین درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت از خیران و افراد نیکوکار انتظار داریم که کمیته امداد را در زمینه کمک به این بیماران یاری رسانند.

سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از فعالیت‌های مؤثر کمیته امداد به‌خصوص در زمینه خدمات درمانی و بهداشتی مددجویان،گفت: کمیته امداد از زمان تأسیس تاکنون برای رسیدگی به وضعیت محرومان خدمات اثربخشی انجام داده است که قابل وصف نیست.

  وی افزود: مجمع خیرین سلامت باهدف شناسایی و ساماندهی خیران فعال در امر سلامت کشور و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و کمک به بیماران نیازمند تشکیل‌شده است.

شایسته ذکر است مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در اولین گام همکاری با کمیته امداد در سال جاری 30 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به ده بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد اختصاص داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: