« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
یاسوج
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از ارسال تجهیزات ورزشی به روستاهای پرخطر استان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان با بیان این خبر گفت :با هدف پیشگیری از کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تجهیزات ورزشی به روستاهای شهرستان های کهگیلویه،بویراحمد ،دنا ،باشت و چرام ارسال شد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان این وسایل ورزشی را شامل میز تنیس روی میز ،میز فوتبال دستی ،دارت ،میزهای شطرنج ،تاتامی و طناب ذکر کرد و بیان داشت :برای خرید این وسایل مبلغ 45میلیون تومان هزینه شده است .

وی ضمن تشکر از حمایت های استاندار ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در ارتقای ورزش استان در کشور افزود:این وسایل به روستاهای نره گاه ،بلهزار،مادوان ،تلخاب شیرین ،دم مهد ،برج علی شیر ارسال شد و امیدواریم دهیاران این روستا ها ضمن استفاده بهینه از این امکانات ،در حفظ و نگهداری آن تلاش کنند.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از همکاری ادارات مواد مخدر ،استانداری و دستگاه ورزش و جوانان در تجهیز، تکمیل و ارسال این وسایل به روستاها خبر داد و تصریح کرد :این وسایل به 45 روستا در سطح استان ارسال شده و امیدواریم با تخصص اعتبارات ازسوی وزارت ورزش و جوانان ،این تجهیزات به دیگر روستاهای استان ارسال شود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: