« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
رئیس کمیته امداد لوداب خبر داد:
حامیان طرح اکرام ایتام 77میلیون و 543 هزار تومان در چهارماهه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد لوداب کمک کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ آیت‌الله لطیف پور، رئیس اداره لوداب، با اشاره به اینکه این نهاد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان بناشده و امید است که همه با تلاش و کوشش به‌منظور رفع فقر از جامعه گام برداریم، گفت: 9 هزار و 613 نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند که در چهارماهه نخست سال جاری 281 میلیون و 433 هزار تومان به آن‌ها کمک‌معیشت پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه 163 یتیم و 891 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد لوداب هستند ، گفت: تعداد 228 حامی 109 نفر از ایتام و 153 نفر از فرزندان محسنین این نهاد را حمایت می‌کنند و در چهارماهه سال جاری 77 میلیون و 543 هزار تومان به آن‌ها کمک کرده‌اند.

لطیف پور بابیان اینکه کمک به خودکفایی و اشتغال افراد تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است افزود: در این خصوص 19 مورد تسهیلات خودکفایی بااعتبار 61 میلیون تومان در چهارماهه نخست سال جاری در زمینه‌های صنفی صنعتی، دام‌پروری و کشاورزی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

وی جهیزیه پرداختی به نوعروسان را 24 مورد بااعتبار 84 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: در همین زمینه 20 مورد هدیه به داماد بااعتبار 30 میلیون تومان پرداخت‌شده است.

رئیس کمیته امداد لوداب پرداخت 10 میلیون تومان کمک‌هزینه تعمیر مسکن، توزیع 53 دستگاه یخچال و آبگرمکن  به ارزش 36 میلیون و 750 هزار تومان، ارائه آموزش خانواده به 32 خانوار بااعتبار سه میلیون و 200 هزار تومان و سایر خدمات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های چهارماهه این نهاد برای مددجویان اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: