« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد
80 نفر از فرزندان پسر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت به مشهد مقدس اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، امیدوار کاراندیش، معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های کاری این نهاد ارائه خدمات فرهنگی به‌منظور تقویت و ارتقاء سطح معنوی و تحکیم بنیان خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: به مناسبت هفته دولت 80 نفر از فرزندان پسر مددجو به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی یادآور شد: در تابستان سال جاری تاکنون 961 نفر از دختران و پسران مددجوی تحت حمایت به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام‌شده‌اند.

کاراندیش بابیان اینکه برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد با آموزه‌های دینی آمیخته‌شده و توجه به مسائل دینی و معنوی جزء افتخارات این نهاد است، گفت: هدف از برگزاری این اردوها غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و تقویت روحیه خودباوری بین مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان ازجمله اهداف مهم کمیته امداد است، تصریح کرد: آموزش سرپرستان خانواده، برگزاری دوره‌های آموزشی برای زوج‌های جوان، برگزاری مراسم دینی و مذهبی، شرکت مددجویان در مراسم اعتکاف، طرح قرآن در خانه، طرح ترنم نور و کتاب‌خوانی، ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان در کانون‌ها از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد برای مددجویان است.

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این نهاد موجب افزایش مهارت‌های زندگی مددجویان شده و با بهره‌مندی آنها از سلامت اجتماعی و فردی می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: