« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
در آستانه جشن عاطفه‌ها اعلام شد
11 هزار و 75 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در سال جاری چشم‌ انتظارسخاوت دست‌های نوازشگری هستند که همواره به بهانه‌های مختلف مهرباني را بين هم‌نوعان خود تقسيم می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی است برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم هم‌نوعانشان هستند، گفت: 11 هزار و 75 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد-8711 دانش‌آموز و 2364 دانشجو- در سال جاری چشم‌به‌راه حمایت خیران و مردم نیکوکار در جشن عاطفه‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد در روز پنج شنبه پانزدهم شهریورماه در پایگاه‌های مرکزی کمیته امداد و شانزدهم شهریور در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود، یادآور شد: 237 پایگاه ثابت و سیار در استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها برپا می‌شود.

محبی بابیان اینکه شعار جشن عاطفه‌ها امسال "لبخند مهر بسته به مهر شما" است، افزود: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در یازدهم مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود و در این زمینه 70 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

 وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری  اعلام و تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها با محوریت کمیته امداد و مشارکت سازمان صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سپاه و سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 30 هزار و 779 خانوار با جمعیت 69 هزار و 325 نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: تعداد ایتام تحت حمایت دو هزار و 972 و فرزندان محسنین دو هزار و 668 نفر است که شش هزار و 794 خیر نیکوکار حمایت از این افراد را برعهده دارند.

محبی تعداد خانوارهای زن سرپرست را 15 هزار و 626 خانوار اعلام و اظهار کرد: 19 هزار و 279 خانوار از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم با ضریب محرومیت بالا سکونت دارند.

وی به 900 بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد اشاره و بیان کرد: با توجه به حجم نیازمندی‌های جامعه هدف این نهاد نیازمند یاری خیران و نیکوکاران هستیم.

محبی در پایان یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۶۷۲۰  واریز و یا از طریق سامانه پیامکی #3*5*074*8877* جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: