« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج؛
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: با حضور 600 نفر از ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد سفره افطاری در حسینیه امام علی(ع) گسترده شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حشمت اله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، گفت : مراسم ضیافت افطاری ایتام و مددجویان نیازمند با مشارکت خیران نیکوکار یکی از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.


وی بابیان اینکه تلاش ما امدادگران این است که در ماه مبارک رمضان با همکاری و همراهی خیران نیکوکار و سایر دستگاه‌های حمایتی خدمات مطلوب‌تری به جامعه مددجویی و نیازمندان با حفظ عزت‌نفس و کرامات انسانی آن‌ها ارائه دهیم، افزود: در همین زمینه و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط این نهاد و مشارکت خیران نیکوکار سفره آسمانی ضیافت افطاری با حضور 600 نفر از ایتام و نیازمندان کمیته امداد منطقه یک یاسوج در حسینیه امام علی(ع) برپا شد.

عباسی با اشاره به اینکه در زمینه برپایی این سفره افطاری هشت میلیون و 723 هزار تومان هزینه شد، بیان کرد: هدف از برگزاری سفره افطاری و اطعام نیازمندان، تبعیت از سیره معصومین(ع) و تشویق و ترغیب مردم به حمایت از محرومان است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در ماه مبارک رمضان می‌توانند به ادارات کمیته امداد مراجعه و یا با ارسال عدد یک و دو به سامانه 3000333374 برای حامی یابی و افطاری و اهداء نذورات و شماره‌گیری #074*8877* کمک‌های خود را به نیازمندان این نهاد اهداء کنند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: