« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر:
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی حدود ۱۲ هزار معتاد در استان خبر داد و گفت: به زودی بیمارستان ۱۱ تختخوابی معتاد درمانی در یاسوج راه اندازی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سید ناصر رضایی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سال گذشته در استان پنج تن و 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که در این زمینه یک‌هزار و 704 نفر دستگیر شد.

وی از شناسایی حدود 12 هزار معتاد در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: این استان به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک بوده و در واقع در این زمینه در بین استان‌های کشور در رتبه 24 قرار دارد.

 رضایی ابراز کرد: 76 مرکز اعتیاد درمانی در استان داریم که اغلب روش‌های درمانی معتادین در این مراکز انجام می شود و 90 تشکل مردمی در استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد فعالیت می‌کنند.

وی از راه اندازی بیمارستان 11 تختخوابی معتاد درمانی در یاسوج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود:
این استان 15 شهید و 11 جانباز در مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در هفته مواد مخدر امسال بیش از 98 برنامه اجرا می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: