« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
یاسوج
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال توضیحاتی نسبت به یادداشت منتشره در پایگاه خبری اوای رودکوف با عنوان "نبود کتاب در بیستم مهرماه=نبود مدیریت ... واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای روکوف،روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال توضیحاتی نسبت به یادداشت منتشره در پایگاه خبری اوای رودکوف با عنوان "نبود کتاب در بیستم مهرماه=نبود مدیریت ... واکنش نشان داد...


متن پاسخ روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به شرح زیر می باشد:

نون و القلم و ما یسطرون
آموزش و پرورش به عنوان نهاد مسئول در مورد تربیت فرزندانمان نقد پذیرترین نهاد است و همواره نقد های به دور از غرض و حب وبغض شخصی را با روی گشاده می پذیرد اما نقاد هم باید برای نقد خود دلایل متقن و مستحکم بیان کند نه با فرافکنی و تشویش اذهان عمومی سعی بر خارج کردن آموزش و پرورش از مسیر صحیح خود کند. در راستای مطلب منتشر شده در سایت خبری آوای رود کوف با عنوان: نبود کتاب در بیستم مهرماه=نبود مدیریت / آقای مدیرکل استعفا دهید! بر خود لازم دانستیم اعلام کنیم.

1- در سال تحصیلی 1398/99 مسئولیت توزیع پوشاک دانش آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش به سازمان دانش آموزی محول شده است و نه تنها ادارات مناطق که اداره کل آموزش و پرورش استان هم در این مسئله دخالتی ندارد.

2- ثبت نام کتب دانش آموزی به صورت الکترونیک و توسط دانش آموز به صورت فردی یا مدیران مدارس به صورت گروهی انجام پذیرفته و برای ثبت نام از تاریخ 1398/1/20 لغایت 1398/3/20 فرصت در نظر گرفته شده بود و حداقل زمان مورد نیاز برای بروزرسانی سامانه کتب درسی از سامانه سناد دو هفته به بالا می باشد.

3- تعداد 3250 دست کتب درسی مقطع ابتدائی و متوسطه دوم در روز نخست مهرماه مطابق آئین نامه صادره توزیع شد. لازم به ذکر است کتب مقطع متوسطه اول توسط کتاب فروشی های سطح شهرستان توزیع شده است.

4- عده ی کمی از دانش آموزان (چهار نفر، دو نفر به دلیل سهل انگاری دانش آموز و اولیا و دو نفر خواستار تغییر رشته بودند) با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و در تاریخ های 1398/6/16 و 1398/6/23 نسبت به ثبت نام کتب درسی اقدام کردند و علی هذا آموزش و پرورش علی رغم نداشتن تقصیر با جدیت پیگیر دریافت کتب این دانش آموزان شده و در سریعترین زمان ممکن تحویل آن ها داده شد .

5- اداره کل آموزش و پرورش استان در زمینه سازماندهی، صدور وتأئید ابلاغ که مهمترین موضوع در زمینه برنامه ریزی برای شروع بموقع سال تحصیلی است در رتبه اول کشور قرار گرفت؛ و این جز در سایه نظارت مستمر مدیریت و تدابیر اتخاذشده توسط مدیرکل محترم حاصل نشده است.

در آخر از جامعه فرهنگی انتظار می رود به عنوان الگوی نسل جوان جامعه با خویشتن داری و توجه به این نکته که آموزش و پرورش به عنوان عریض و طویل ترین نهاد استان اگر هم دچار ایرادی جزئی شد سریعا تمامی دستاورد های این نهاد را زیر سوال نبرده و با رعایت سلسله مراتب اداری موضوع را به صورت اصولی پیگیری کنند.

روابط عمومی آموزش و پرورش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: