« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
مردم سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در اربعین حسینی (ع) به سوگ و ماتم حضرت اباعبدالله حسین(ع) و ۷۲ یار باوفایش نشستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای روکوف؛چهل روز از تلخ ترین و غمناک ترین واقعه تاریخ می گذرد ، واقعه ای که زمین و زمان و حتی پیامبران و صالحان قبل از وقوع واقعه بر مصیبت های آن گریستند اما هنوز داغ این مصیبت ها برای شیعه دلسوخته، کشتی نجات تازه است و تا دنیا دنیا است ، داغ امام حسین (ع) و یاران مظلومش کهنه نخواهد شد.


در چهلمین روز از شهادت مولا و سرورمان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مردم مومن و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد در سوگ مرد بزرگ تاریخ شور و حماسه، نشستند که حیات اسلام مدیون خون پاک و اصحاب و یاران اوست.


شیفتگان و ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور در مساجد، زیارتگاهها و حسینیه های مرکز استان و شهرستانهای مختلف و قرائت زیارت اربعین، گوش جان به سخنان واعظان و مرثیه سرایان و مداحان اهل بیت (ع) می سپارند و مصائبی را که پس از عاشورا بر اهل بیت حضرت سید الشهدا (ع) وارد شد ، با آه و ناله و چشمانی اشکبار مرور می کنند .


کهگیلویه و بویراحمدی ها امسال علاوه بر برگزاری باشکوه مراسم های عزاداری اقدام به راه اندازی  ۳۱ موکب فعال در مسیر زوار اربعین حسینی نمودند که از این تعداد ۱۰ موکب در مسیر نجف و کربلا، ۱۷ موکب در نقاط مختلف استان و چهار موکب در مرز شلمچه برپا شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: