« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
کهگیلویه و بویراحمد؛
حمید دهقان رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان لنده در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد گلایه های خود را از عدم تکمیل و افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان اعلام نمود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حمید دهقان رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان لنده در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد گلایه های خود را از عدم تکمیل و افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور شهرستان اعلام نمود:

در بخشی از پیام رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان لنده آمده است:

سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به همه ملت های آزاده جهان امام عصر و نایب بر حقش رهبری معظم انقلاب ،ملت شریف ایران، جامعه دانشگاهی و همشهریان عزیزم تسلیت عرض می کنم.

از منظر معمار کبیر انقلاب دانشگاه مبداء همه تحولات است اما دانشجویان عزیزم در شهر لنده همچنان خانه به دوش  اند ،خیلی از ساختمان ها نو بودند خیلی ها نو شدند ، شاید فردی با ورود به شهر لنده هر کدام از آنها را دانشگاه بداند، پس بیایید همه با هم تلاش کنیم تا دانشگاهی در شان این شهرستان برای مردمی که همیشه در صحنه هستند داشته باشیم.

نامها زیاد داریم ولی وقت عمل فردی را که کوه می‌دانیم و مرد میدان‌های بزرگ در حد هدیه های تشویقی می بینیم انتظار داریم مسئولین شهرستان نیز در تریبون‌های مختلف اعم از شهرستان یا استان یا جاهای دیگر یکی از دغدغه هایشان تکمیل ساختمان دانشگاه باشد.

برای این شهرستان از وقتی دانشگاه آمد خیلی از ناهنجاری‌ها رخت بر بست.....

یاد شهدا خصوصا شهدای 15 خرداد و امام شهدا را گرامی می داریم....



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: