« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
امام جمعه موقت لنده طی پیامی انتصاب سرهنگ علی محمدی را به سمت فرماندار بهمئی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت لنده در پیامی انتصاب سرهنگ علی محمدی را به سمت فرماندار بهمئی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

به نام خداوند رحمتگر مهربان

فَسَتَذْکُرُونَ مَا أَقُولُ لَکُمْ ۚ وَأُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبَادِ

و بزودی آنچه را به شما می‌گویم به خاطر خواهید آورد! من کار خود را به خدا واگذارم که خداوند نسبت به بندگانش بیناست!»

با سلام وصلوات برمحمد وآل محمد ،
برادر پاسدار جناب سرهنگ حاج علی محمدی:ضمن سلام وخدا قوت خدمت جنابعالی  وبیت شریف.

 سپردن عنان مسولیت عالی مدیریت اجرایی شهرستان  بهمئی به دست های با کفایت این فرزند شایسته ، مهر تاییدی بر اعتقاد دولت  انقلابی  بر حرکت در مسیر جوان گرایی وشایسته سالاریست  و نوید بخش افق های روشن توسعه نوین خواهد بود.

شما در اوج جوانی مسؤلیت داشتید و در سطوح مختلف سپاه مقتدر, فرمانده توانمند بودی ، در لنده، استان و شهرستان بهمئی فرمانده بودی و هم اکنون فرماندار شدی و در مجموعه وزارت کشور امتحان میشوی، اگر قبلا اسامه وار فرمانده شدی الان با کوله باری از تجربه مهیای خدمت هستی وبا انرژی مضاعف کارگزار نظام شدی  ،ولی باز هم  پاسدار هستی چرا ؟ مستند به این کلام که در سپاه  یک پاسدار فرمانده ات بود ودر وزارت کشور هم یک پاسدار وزیر ومسؤلتان می‌باشد، پس در هردو مجموعه همان سبز پوش حریم ولایتی. وان شا ءالله با تاسی از شهدای سبز پوش خاصه سردار عزیزشهید سلیمانی  مجاهدت وتلاش وافر انجام بدهید،  وخادمی دلسوز باشید.

امیدوارم  با توکل بر خداوند تعالی وتوسل به اهل بیت و تعامل  ومشورت  وهمفکری با ریش سفیدان  نخبگان وخواص  واقشار مختلف   جهت خدمت  به مردم محروم وخوش  قلب خطه بهمئی  تلاش وافر  نماییدوموجبات رضایت خلق الله فراهم نمایید تا مردم این خطه شهید پرور   به نظام دلگرمتر وراضی تر  شوند ، آرزوی موفقیت وشادکامی وقبولی در این امتحان  و ماموریت مقدس را برایتان آرزومندم .

در پناه حق باشید  ۰۰۰.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: