« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
گزارش متنی تصویری؛
مراسم تجلیل از خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات این جمعیت برگزار شد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ سید امان الله جهانبین مدیرعامل این جمعیت از برگزاری مراسم تجلیل از خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خبر داد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و مشارکت فعال خیرین و داوطلبان در طول اجرای فعالیت‌های سال گذشته به خصوص در جمع آوری و توزیع کمک‌های نقدی و غیر نقدی در راستای حمایت از خانواده های زلزله زده شهر سی‌سخت، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی،اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق کم برخوردار ،اجرای طرح ملی نظر آب در استان کرمان و راه‌اندازی خانه‌های هلال، اعضای داوطلب را به مصابیح روحی دانست که در کالبد هلال احمر دمیده می شود و خلوص نیت و مناعت طبعشان تأثیرات معنوی و بسزایی در پیشبرد اهداف بشردوستانه هلال احمر دارد.

وی اظهار داشت: این امر قابل ستایش است که فردی در میان همه گرفتاری ها و کارهای شبانه روزی خود بدون چشم داشت و خداپسندانه از وقت و مال و توان خود در اجرای فعالیتهای جمعیت هلال احمر هزینه کند و تنها انگیزه‌اش خوشنودی مردم نیازمند و مستضعف باشد .

جهانبین گفت:این موضوع خود یک فرهنگ است که باید به نسل های آتی هدیه داده شود همانطور که در طرحهای همای رحمت و فرشتگان رحمت سعی می کنیم دنباله‌رو سیره ائمه اطهار علیهم السلام در ترویج فرهنگ کار خیرخواهانه و انفاق باشیم .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اعلام داشت: در طی فعالیت های ۹ ماه گذشته از سال جاری تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از ۹ پروژه کاروان سلامت و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم بهره‌مند شده‌اند و قریب ۳۵۰۰ بسته‌معیشتی بهداشتی و نوشت‌افزار بین خانواده‌های نیازمند متاثر از کرونا ، بیماران خاص ، سرطانی ، صعب العلاج و محروم استان توزیع گردیده است .

راه اندازی ۱۰۸ خانه هلال اهدای ۹۰۰ سی سی خون توسط اعضای داوطلبان ، بهره مندی ۴۰۰ نفر بیمار از بانک امانات تجهیزات پزشکی، ارائه آموزشهای امدادی به ۳۴۱۱ نفر از اعضای خانه های هلال و ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی در طرح ملی نذر آب در استان کرمان از مهمترین اقدامات این جمعیت در حوزه داوطلبان بوده است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت قدردانی و تشکر از مهر، محبت و سخاوت خیرین و داوطلبان کاری است که بر دوش ما همیشه سنگینی می کند و به هر نحوی که تلاش کنیم نمی‌توان آن را ادا کرد و انشاالله خدای منان بهترین جایگاه را در دنیا و آخرت نصیب این افراد بخشنده بفرماید .

 در ادامه این مراسم حجه الاسلام و المسلمین سید جواد غفاریان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها را بهترین الگو برای اعضای داوطلب برشمرد کسی که در شب عروسی لباس عروسی خود را به مستمند بخشید.

غفاریان ضمن بیان ویژگیها وخصایص وکرامات اهل بیت علیهم السلام وتبیین ابعاد کار خیر وانفاق عنوان داشت این کار خیرخواهانه و داوطلبانه که اعضای داوطلب در جمعیت هلال احمر انجام می دهند نیز از همان نوع و طبق همان سنت اهل بیت علیهم السلام می‌باشد واین یک نعمت بزرگ الهی است که خداوند متعال به داوطلبان هدیه داده است که در اجرای فعالیت های بشردوستانه وخداپسندانه نظیر دستگیری از نیازمندان و مستمندان  وسیله باشند و مجری،درحدیثی از رسول اکرم حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم داریم که هرکس مومنی را خوشحال کند مرا خوشحال کرده و هر کس مرا خوشحال کند خداوند را خوشحال نموده است .

قابل ذکر است؛در پایان این مراسم از ۳۵ نفر از خیرین و اعضای داوطلب و مسئولان خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: