« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۶ هزار نفر برای بهره مندی از مزایای طرح جهش تولید مسکن در شهرهای مختلف این استان نام نویسی کرده اند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایرنا، پژمان نیک اقبالی با اعلام این خبر اظهار داشت: نام نویسی از متقاضیان در طرح ملی نهضت مسکن به پایان رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیشترین استقبال از این طرح در شهر یاسوج با ۱۱هزار و۶۷۲ نفر، شهر دوگنبدان با پنج هزار و۴۳۳نفر و دهدشت با چهار هزار و۳۵۲ متقاضی صورت گرفته است.

وی از نام‌نویسی 4500 نفر در این طرح در لیکک، سی سخت، لنده،چرام و باشت سخن گفت و اذعان داشت: پالایش ثبت نام‌کنندگان شروع شده و 15 بهمن ماه با اعلام اسامی واجدین شرایط پایان پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه سبز بودن فرم ج متقاضی به این معنا که از ابتدای انقلاب تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه‌ای بخش مسکن و زمین و وام مسکن استفاده نکرده باشد متذکر شد: متأهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از جمله شروط اولیه ثبت نام در این طرح است.

این مسئول یادآور شد: معلولان جسمی حرکتی ۲۰ سال به بالا و نخبگان ۲۰ سال به بالای دارای گواهینامه از بنیاد نخبگان کشور حتی در صورت مجرد بودن هم می توانند در طرح جدید جهش تولید نام نویسی کنند.

وی بیان کرد: بانوان مجرد بالای ۳۵ ساله که دارای فرزند و سرپرست خانوارباشند نیز می توانند در این طرح نام نویسی کنند.

نیک اقبالی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی قرار است برای احداث خانه های طرح ملی نهضت مسکن در شهر یاسوج شهرک های جدید با همه امکانات ایجاد شود.

وی ابراز داشت: برای ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرهای یاسوج، باشت و سی سخت کمبود زمین وجود دارد اما بقیه شهرهای استان مشکلی بابت زمین ندارند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به منظور ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان، سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستاها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تعیین شده است.
مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: