« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
فرماندار ممسنی خبر داد:
فرماندار ممسنی از اجرای طرح بیمه تکمیلی خدمات درمانی روستاییان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی داود ایوبی گفت :با توجه کاهش قدرت خرید روستاییان و افزایش بهای خدمات درمانی به ویژه در مراکز غیر دولتی طرح بیمه تکمیلی خدمات درمان روستاییان در این شهرستان اجرا می گردد .


وی که در جلسه هماهنگی اجرای طرح بیمه تکمیلی روستاییان صحبت می کرد افزود : این طرح شامل کسانی می شود که دارای بیمه پایه درمان باشند .

مجری طرح بیمه تکمیلی خدمات درمان استان فارس نیز در این جلسه گفت :این طرح توسط شرکت بیمه آتیه سازان حافظ وابسته به بیمه سلامت می باشد که در ازای هر نفر در هرسال ۱۵۰هزار تومان بخش عظیمی از خدمات کلینیکی و پارا کلینکی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند .

وی افزود :در اجرای این طرح چند نوع بیمه با مبالغ مختلف نیز پیش بینی شده که تا حدود زیادی نگرانی روستاییان و عشایر را از هزینه خدمات درمانی کاهش خواهد داد .

در این جلسهپس از بخث و تبادل نظر اعضا هماهنگی لازم برای اجرای این طرح با حمایت بخشداران و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی و عشایری اتخاذ گردید .

گفتنی است قریب ۵۵درصد جمعیت شهرستان ممسنی در مناطق روستایی و عشایری سکونت دارند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: