« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
استاندار کهگیلویه وبویراحمد :
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهرداران درآمدزایی کنند و درصدد تبدیل درآمدهای ناپایدار به پایدار باشند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛سیدعلی احمدزاده در جلسه سازمان همیاری شهرداری ها و در جمع شهرداران استان، افزود: شهرداران مناطق مختلف به دنبال تغییر و تحول در ساختار شهری، امور عمرانی، زیبا سازی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان باشند. 


استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، شهر به ایده و فکر نو و تحرک نیاز دارد، اظهار داشت: مردم از شما کار و عملکرد جهادی در چارچوب قانون می خواهند. 

وی با تاکید بر اینکه، مردم از شما شهرداران و شوراها توقع دارند و ما هم از شما اعتماد داریم و باید کاربه نفع مردم و برای رفاه، آسایش و امنیت مردم باشد.

احمدزاده ابراز داشت: در گرفتن نیروی قانونی عمل نشده، شهرداری های حجیم و مازاد ۲ برابری نیرو دارند و نیروهایی که فاقد تخصص کافی هستند و این مسئله ارائه خدمات به شهر و شهروندان را کم کیفیت، ضعیف و کند کرده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ما باید کمک کنیم و به فکر هم باشیم اما کمک های باید برای ارائه خدمات به مردم ایجاد تغییر در مبلمان شهرها و در زمینه زیرساخت ها بمنظور رفاه حال شهروندان هزینه شود.

وی به مقاومت آنها در برابر خواسته های غیرقانونی به خصوص در جذب نیروها، تاکید کرد و اظهار داشت: تحت هر شرایطی تسلیم غیر از قانون نشوید.

استاندار گفت: اغلب مدیرانی که در استان به مشکل برخورده اند به خاطر دور زدن قانون بوده و پشیمانی برای آنها به بار آورده است.

استاندار خاطرنشان کرد: حیف است که نیروی کارآمد، کیفی و آدم توانمند به دلیل رعایت نکردن مقررات و ضوابط به زمین زده شود.

استاندار تاکید کرد: از نیروهای زیر دست به خوبی حمایت و مراقبت کنید تا خدای ناکرده به سمت فساد کشیده نشوند.

وی با اشاره به اینکه، بسیاری از نیروهای شهرداری تخصص و کارآمدی آنچنانی نداشته و با قوانین و مقررات آشنایی لازم ندارند، تاکید کرد: تمامی شهرداران که برای آنها ابلاغ زده شده موظفند در سازمان بازرسی آموزش های لازم را ببینند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، مشکلات عدیده ای داریم چون استانی کم برخوردار هستیم، اظهار داشت: با این حال شهرداری ها مورد توجه قرار می گیرند و اعتبارات خوبی برای شهرداران کمتر برخوردار در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص مسئله پسماند و آتش نشانی در استان هم گفت: برنامه ریزی و پیگیری های لازم در این خصوص از سوی حوزه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به عمل می آید. 

به گفته دکتر احمدزاده، استان به خاطر کم برخورداری مشکلات زیادی دارد و بسیاری از روستاهای آن حتی جاده مناسبی ندارند.

احمدزاده با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: کارهای بزرگی طی عمر پر برکت نظام مقدس حمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده اما هنوز کم است و همه برای توسعه استان باید پای کار بیایند.

وی یادآور شد: بعد از سفر ریاست جمهوری به استان ۲۰۰ میلیارد تومان برای راه های روستایی استان در نظر گرفته شد که تاکنون ۵۰ میلیارد تومان از این میزان تخصیص یافته است.

استاندار گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان هم از اعتبار سفر تخصیص یافته و پیشرفت چهار بیمارستان در استان شکل تازه ای به خود گرفته که سه مورد از آنها در آینده نه چندان دور به بهره برداری می رسند.

در این جلسه شهرداران شهرهای استان مشکلات، کمبودها و خواسته های خود را مطرح کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: