« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
سید امان اله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی در گذشت پدر شهید والامقام حسین تقی نژاد را تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سید امان اله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمرطی پیامی در گذشت پدر شهید والامقام حسین تقی نژاد را تسلیت گفت.

  بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون

 خانواده محترم شهید امدادگر تقی نژاد سلام علیکم

 خبردرگذشت پدر بزرگوار ،مومن و صبور  شهید امدادگر حسین تقی نژاد   (  حاج رضا تقی نژاد  ) برای امدادگران،جوانان ،داوطلبان وپرسنل جمعیت هلال احمر خبری پراز تالم و آکنده از غمی است از نوع فقدان بزرگ خاندان و پیر دیری که سال های سال بارشادت،صبوری ومهرورزی ،انسانیت و بشردوستی را با سیره ی خود به  ما  درس داده است ، شهدای امدادگر باطن پاک وروح ملکوتی کالبد هلال احمراند و این مصیبت یعنی به غم نشستن همه ارکان جمعیتی که سرلوحه فعالیت ها واهدافش رسیدن به آرمان های شهداست که همان تسکین آلام بشری و حفظ آرامش و دستگیری از نیازمندان و افراد متاثر از حوادث چه در جنگ وچه در صلح است.

 نقش پدران ارجمند  وبزرگوار شهدا در جهت تربیت نسلی جان برکف ، با ایمان و فداکاری  چون شهدای امدادگر بی بدیل و قابل ستایش است و فقدان این سرمایه‌های معنوی واجتماعی بسیار تالم برانگیز است.

اینجانب این مصیبت را به مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم شریف شهرستان چرام و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر ی جزیل مسئلت دارم.

سید امان اله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: