« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از کلنگ زنی و تکمیل 13 پروژه بهداشتی و درمانی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛دکتر محمد غلام نژاد اعلام کرد: 13 پروژه بهداشتی و درمانی با مجموع زیر بنای 9هزار و 137 متر مربع و اعتباری بالغ بر 51 میلیارد و 900 میلیون تومان در استان تا پایان تیرماه تکمیل و کلنگ زنی خواهند شد.

جهاد عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد/ اجرای ۱۳ پروژه بهداشتی

وی اظهار داشت: در شهرستان بویراحمد پروژه های فاز دوم مرکز پزشکی هسته ای یاسوج، پایگاه سلامت زیر تل، پایگاه سلامت شاهد و پایگاه سلامت شهید دهرابپور مجموعا با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 900 میلیون تومان در زیر بنای 630 متر مربع احداث و مراکز جامع سلامت بلهزار، شهید صدوقی و نقاره خانه و آموزشگاه بهورزی یاسوج با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 800 میلیون تومان در زیر بنای 2هزار و 973 متر مربع تکمیل می شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: سه پروژه پایگاه های سلامت شهید محلاتی و فرهنگیان و مرکز جامع سلامت خیرآباد با اعتبار 9 میلیارد و 400 میلیون تومان در زیر بنای 940 متر در گچساران احداث و روند تکمیل بیماستان چرام با اعتبار 16 میلیارد تومان و تکمیل مرکز جامع سلامت کت با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان انجام می پذیرد.

دکتر محمد غلام نژاد افزود؛در راستای خدمات جهادی دانشگاه علوم پزشکی به زودی بیمارستان نرگسی گچساران راه اندازی می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: