« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول:
همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر و اتمام تعطیلات تابستان، اقدامات و برنامه های آموزش و پرورش در جهت بازگشایی هر چه با شکوه تر مدارس در حال پیگیری است. در همین راستا سید عبدالله سید کتولی مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول، بر ضرورت برنامه‌ریزی همه جانبه و شایسته بهتر همه کمیته ها برای بازگشایی باشکوه مدارس در اول مهرتاکید کرد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش علی آباد کتول، سید کتولی ، پروژه مهر را از فعالیتهای اثربخش آموزش و پرورش دانست و گفت: باید از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده کنیم و تمامی تمهیدات لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی آینده فراهم گردد.

فعالیت های پروژه مهر در راستای تحقق شاخص های نظام تعلیم و تربیت است

مدیر آموزش و پرورش تامین به موقع نیروی انساني لازم، آماده سازی مدارس، نیاز سنجی در تمامی زمینه ها و شاخص ها و بر طرف ساختن ضعف ها و کاستی ها، انتخاب  مدیران و معاونان مدارس بر اساس ضوابط و شایسته سالاری، تعمیر، تجهیز و فضا سازی مدارس را از وظایف مهم اعضای این ستاد بر شمرد و تصریح کرد : توسعه عدالت اموزشی، ساماندهی کلاسهای کم جمعیت و توجه ویژه به کلاس‌های چند پایه و نیز ساماندهی و استفاده بهینه از ساعت های موظفی تمامی نیروهای شاغل از برنامه های این مدیریت است تا به امید خدا در ابتدای سال تحصیلی هیچ مدرسه و کلاسی بدون معلم نباشد.

وی در ادامه به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین در مدارس و لزوم توجه بیشتر به این سند مهم اشاره کرد و گفت:لازمه ایجاد این تحول در همه بخش‌ها و لایه‌های آموزش و پرورش داشتن حس تحول و تحول گرایی، روحیه تعاون ،همدلی و جهادی  است.

تلاش در جهت ارتقای سطح دانش و مهارت دانش آموزان، افزایش بهره وری انسانی ،تربیت نسل های مومن و انقلابی،ارتقا و توسعه جایگاه تعلیم و تربیت و نیز ارتقا نظام آموزشی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و فرهنگ ناب و اصیل ایرانی اسلامی از جمله این اهداف این سند است که باید مورد توجه مدیران و فرهنگیان قرار گیرد.

سید کتولی در ادامه تشکر و قدردانی از اعضای انجمن مدارس گفت: در سال های اخیر نقش انجمن از حالت نمایشی و جلسه ای به حالت همکاری مستمر و جدی تغییر یافته است و آموزش و پرورش اجرای بسیاری از برنامه ها ماحصل تلاش های بی شائبه انجمن می داند. بنده ضمن قدردانی صمیمانه از اعضای انجمن مدارس خواستار تداوم همکاری این عزیزان با نهاد مدرسه هستم تا سالی پر بار و پویا را سپری کنیم.

وی در خصوص ثبت نام دانش آموزان و تهیه کتاب و لباس فرم دانش آموزان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد ثبت نام و هماهنگی راجع به لباس فرم با نهاد مختلف، فرایند ثبت نام در مدارس در حال برگزاری است و خانواده هایی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند هر چه سریع تر به مدارس همجوار محل سکونت خود مراجعه کنند و ضمن ثبت نام ، برای تهیه لباس فرم، کتاب درسی و سایر موارد با کادر مدرسه هماهنگ کنند.

در ضمن خانواده ها برای تهیه لباس فرم فقط از طریق انجمن اولیا با خیاط مورد تأیید اداره صمت اقدام کنند. نرخ لباس ها مشخص و اعلام شده است و خانواده ها از لیست قیمت ها کسب اطلاع نمایند و در صورت مشاهده تخلف به مدیریت آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

مدیر آموزش و پرورش علی آباد در پایان سالی به دور از بیماری همراه با نشاط و تندرستی برای دانش آموزان آرزو کرد و افزود: امید است در سال جاری با تلاش همکاران فرهنگی و دانش آموزان شاهد موفقیت های چشمگیر این مجموعه در سطح استان و کشور باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: