« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
سه شب شور ، عزا و تعزیه خوانی با حضور بزرگان تعزیه ایران در محل  حسینیه حضرت ولیعصر (عج) زرقان فارس

 

به گزارش آوای  دنا ،مهدی خدامی مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء(ع) و دبیر اجلاسیه ، با اعلام این خبر، اظهار کرد: بمناسبت ایام سالروز وفات  پیام آور صحرای کربلاحضرت زینب کبری (س) مراسم تعزیه خوانی سه شب شور ، عزا با حضور اساتید و بزرگان تعزیه ایران در روز های چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه شب در محل  حسینیه حضرت ولیعصر (عج) زرقان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد

 خدامی در ادامه افزود: شب اول تعزیه حضرت شهربانو ،شب دوم تعزیه حضرت عباس و شب سوم تعزیه حر برگزار خواهد شد

وی با اشاره به  اینکه عزیزانی همچون حاج شکرالله جعفری ، علی امامی ، محمد طوطی ، میرزا کبابیان، حسن نرگس خوانی ، گل ختمی  سیدمحمد رضا امینی ، الیاس قاسمی ، خبر دادند .

مهدی خدامی اذعان کرد : کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء(ع) زرقان یکی از کانون های فعال در سطح استان فارس و کشور میباشد و تا کنون توانسته است در عرصه هنر تعزیه و جذب جوانان و نوجوانان قدم های مفیدی بردارد  .

و یکی از اهداف مهم و اساسی این گونه همایش ها مبارزه با وهابیت و خرافه پرسیتی و معرفی زندگی ائمه اطهار به نسلهای جدید میباشد دشمن با شبی خوانان فرهنگی در هر عرصه با بکار گیری تمام توان می خواهند این هنر اصیل  را به چالش بکشند وعزیزان میتوانند جهت اطلاع بیشتر این مجالس به آدرس taziye-zarghan.ir مراجعه نمایند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: