« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر:
رئیس اداره روبط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر عنوان روابط عمومی برتر استان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه سپاه فتح در تالار امام خمینی (ره) صدا و سیمای مرکز استان با حضور استاندار ، مدیرکل صدا وسیما ، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولان وخبرنگاران برگزار شد.

روبط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد عنوان روابط عمومی برتر استان را کسب کرد

در این آیین از سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روبط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان روابط عمومی برتر استان که در نظرسنجی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزیده شده بود تجلیل شد.

در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر ۸۰۰ اثر در محور های مختلف به دبیرخانه جشنواره ابوذر کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ ارسال شده بود که پس از داوری این آثار نفرات برتر در بخش‌های مختلف معرفی و همچنین ۳ روابط عمومی‌ برتر از نگاه رسانه‌های استان نیز انتخاب و معرفی شدند.

سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روبط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه اختتامیه جشنواره ابوذر با تشکر از حسن نیت خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گفت: تعامل با اصحاب رسانه را در آموزش وپرورش یک اصل می دانیم و از ظرفیت آنان برای تعالی وپیشبرد اهداف و ماموریت های آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در راستای توسعه و تقویت ارتباطات نقش روابط عمومی ها بسیار مهم و تاثیر گذار است گفت: روابط عمومی‌ و رسانه مهم ترین رکن تعلیم و تربیت هستند لذا تلاش می کنیم با هم افزایی در برابر هجمه های مختلف بایستیم.

موسوی گفت: مدل اطلاع رسانی در آموزش و پرورش تغییر کرد و با تشکیل شورای اطلاع رسانی در آموزش و پرورش استان و شهرستانها و مناطق فصل نوینی از تعامل با رسانه ها آغاز شده که می تواند الگویی برای سایر نهادها و دستگاهها باشد.

وی تاکید کرد: رسانه ها نه تنها تهدید برای تعلیم و تربیت نیستند بلکه ظرفیت بسیارخوبی برای ایفای نقش نظارتی جامعه بر عملکرد آموزش و پرورش هستند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روبط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه رسانه ها در کهگیلویه وبویراحمد دلبسته به نظام و انقلاب هستند و در جنگ رسانه ای دشمن باید تقویت شوند گفت: امروز ایران قوی نیازمند یک جبهه رسانه قوی در مقابل هجمه ها و توطئه های مختلف استکبار جهانی است.

وی ، اهمیت رسانه ها در عصر دانایی و آگاهی را مهم و تاثیر گذار دانست و گفت: رسانه ها در قبال آینده کشور مسئول هستند در فرآیند توسعه نقش کلیدی دارند و می توانند عامل تغییر به مطلوب باشند

موسوی، ضمن تبریک به منتخبین ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار امیدواری کرد: با وحدت، همدلی و هم افزایی بیشتر می توانیم در تولید فرهنگ،اخلاق و ادب در جامعه الگو باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: