« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد :
فرمانده انتظامی لنده از دستگیری باند سارقان سیم برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ محمود عدالت پرور با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی وصول اخبار و شکایت هایی مبنی بر سرقت سیم و کابل برق و تجهیزات شبکه برق شهرستان توسط سارقین، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس های آگاهی و پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان لنده قرار گرفت.

دستگیری باند سارقان سیم برق در لنده

وی افزود:با انجام اقدامات فنی و شگردهای پلیسی احدی از سارقین که سابقه دار هم بوده در یک روستا در یکی از شهرستانهای هم جوار شناسایی و با هماهنگی قضایی سارق در مخفی گاه خود دستگیر و به یگان دلالت گردید .

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: دراین‌رابطه دو نفر دیگر از سارقین سابقه دار که به صورت هماهنگ و باندی اقدام به سرقت در شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد می نمودند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در بررسی های بعمل آمده یک نفر مال خر به هویت معلوم نیز شناسایی و در دام پلیس گرفتار شد و از این باند سارقین سابقه دار دو دستگاه خودرو، قیچی و ابزار مخصوص و... کشف و ضبط گردید.

ایشان در ادامه اظهار داشت:سارقین که در برابر مدارک و مستندات پلیس راهی جز اعتراف نداشتند،پس از تشکیل پرونده به اتهامات وارده اعتراف و با دستور دادستان محترم شهرستان همگی با قرار مناسب راهی زندان شدند. و خودروها و اموال مرتبط با جرم نیز توقیف گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان از همه افراد حقیقی و حقوقی درخواست نمود در حفظ و نگهداری از اموال خود دقت بیشتری نمایند و برای تقویت حفاظت از وسایل و اموال خود از تجهیزات فنی و دوربین های مدار بسته کمک بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: