« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
ملاقات مردمی استاندار با مردم با هدف طرح،بررسی،پیگیری و رفع مشکلات مردم در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید

 

به گزارش آوای دنا،در این دیدار که علاوه بر استاندار، معاونین وی، برخی از مدیران کل استانداری و دستگاه های اجرایی حضور داشتند و مردم به صورت رودرو با استاندار و سایر مدیران دیدار و در خصوص مشکلاتشان به گفتگو پرداختند.

عمده مشکلات مطرح شده از سوی مراجعان شامل مشکلات اداری، اجرایی، طرح های سرمایه گذاری و اشتغال بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اظهار داشت: علاوه بر این که استاندار در سفرهای شهرستانی و بازدید از بخش ها، به صورت رودرو با مردم حاضر در مکان های مختلف نظیر مساجد، گردهمایی ها، حسینیه ها،کمیته های بررسی مسایل و مشکلات طرحها و مراسم فرهنگی و اجتماعی، دیدار داشته ، در دفتر کار خود نیز افرادی را که به حوزه استاندار و دفتر بازرسی مراجعه کرده اند، ملاقات نموده است، این ملاقات رودرو در همین راستا تدارک دیده شده است.

محمدرضا باقرزاده اظهار داشت: در این ملاقات افرادی که پیش از این به استانداری مراجعه کرده و تقاضای دیدار با استاندار را داشته اند حضور دارند.

وی با بیان اینکه مراجعان عمدتا مشکلات اداری و اجرایی خود را مطرح می کنند، افزود: بخشی از تقاضاهای ملاقات کنندگان مربوط به درخواست اشتغال و یا راه اندازی طرح های اشتغالزایی است.

وی گفت: در ملاقات امروز تا کنون 36 نفر با استاندار و مدیران ملاقات داشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: