« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
عصر امروز با حضور مسئولان شهرستانی و جمعی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان لنده جشن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در لنده برگزار شد

 آوای دنا:عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و خانواده های شاهد و ایثارگر جشن بزرگ ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سالن خدیجه کبری لنده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عدالتمند رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده ضمن تبریک این روز عزیز و گرامی به حاضرین خیر مقدم عرض نمود.در ادامه محمودی از جانبازان دفاع مقدس به ایراد سخن پرداخت.
محمودی در این آئین باتبریک ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز،با بیان خاطره ای از جوان شهیدی در  دوران دفاع مقدس گفت رزمندگان اسلام برای حفظ ارزشهای انقلاب و دفاع از قران جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
اجرای  برنامه های شاد و متنوع از جمله اجرای،موسیقی سنتی با صدای زیبای کورش رضوانی و شعبده بازی ،و تجلیل از ممتازان قرانی از برنامه های دیگر این جشن بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: