« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۱۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
با حضور مسولان استانی و شهرستانی چندین طرح عمرانی امروز به مناسبت هفته دولت در شهرستان لنده افتتاح و یا کلنگ زنی شد

 آوای دنا :در مراسمی با حضور نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،جمعی از مدیران کل و مسولان محلی چندین طرح عمرانی در شهرستان لنده افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.
کلنگ زنی خانه بهداشت روستای قیام به زیربنای 80 متر مربع و با مشارکت کمیته امداد،دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و استانداری کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح ساختمان دهیاری روستای ایدنک ، افتتاح کانال آبی سطحی بخشی از زمین های کشاورزی و باغات ایدنک و افتتاح یک باب خانه معلولان در شهر لنده  از جمله طرح های افتتاحی بوده است.
محمد مرادی فرمانده شهرستان لنده در گفتگو با آوای دنا ،با بیان اینکه هزینه این طرح ها یک میلیارد تومان است ، گفت: از این تعداد طرح 70 طرح افتتاحی و 4 طرح کلنگ زنی بوده است .
آقای مرادی افزود: این طرح ها در زمینه های کشاورزی ، عمرانی ، خدماتی ، بهداشت و درمان در این شهرستان است .

«کلنگ زنی خانه بهداشت قیام»
«افتتاح دهیاری ایدنک»

«کانال ابی ایدنک»

«خانه یک معلول در شهر لنده»


شهرستان لنده در فاصله 200کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
جوان لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
0
سلام
لطفا در خصوص 76 طرحی که بارها فرماندار و مسولان لنده وعده داده بودند بیشتر بنویسید اینها که 4 تا بیشتر نبودند بعدش هم اینها که پروژه عمرانی نیستند حالا بهزیستی امد و 10 تومانی وام داده و یارو رفته ساختمان ساخت حالا اسمشو میذارن خانه معلولان ،خانه معلولان ان خانه ای است که حداقل چند معلول در ان سکنی داشته باشند
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
0
پروژه های عمرانی به طرحی می گویند که اولا جامع و کامل و دوما منافع عمومی را در پی داشته باشد و سوما اشتغالزایی داشته باشد ضمنا دهیاری ایدنک بیش از 5 سال است که ساخته شده و الان دیگه فرسوده شده است !!!!!!!!!!!!!!!!!
امار درست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
0
کاملا درسته 70 طرح قبلی بوده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: