« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۹
از شهرداری محترم و پلیس راهور شهرستان انتظار می رود تا نسبت به هدایت خودروها به داخل پارکینگ و جلوگیری از پارک خودروها برای مدت طولانی در خیابان کوچک و کم عرض شهر همکاری لازم را بعمل آورند

آوای دنا :يكي از مواردي كه به صورت يك معضل در سطح شهرلنده درآمده است موضوع پارک خودروها در دو طرف خیابان به مدت طولانی می باشد که گاها با توجه به بیکاری بعضی افراد ممکن است  پارک یک خودرو در خیابان اصلی به چند ساعت هم طول بکشد که این معضل مسیر رفت و آمد عادی مردم را کند و حتی دچار مشکل می نماید .
بعضی وقتها افراد دارای خودرو بدلیل نبود محلی برای پارکینگ در سطح خیابان، اجازه ی پیاده شدن از خودرو و خرید مایحتاج خود را حتی برای یک دقیقه هم پیدا نمی کنند و این مشکل در حالی است که طی چند ماه اخیر شهرداری لنده اقدام به راه اندازی پارکینگی در وسط شهر نموده که نزدیکترین محل به خیابان اصلی و مرکز شهر می باشد.
لذا از مردم خوب و با اصالت و نجیب شهرستان لنده انتظارداریم تا حتی الامکان از آوردن خودروی خود و پارک آن در خیابان باریک و کم عرض شهر خوداری و در غیر اینصورت نسبت به پارک آن در پارکینگ شهر همکاری لازم را با سایر شهروندان بعمل آورند و همچنین از شهرداری محترم و پلیس راهور شهرستان انتظار می رود تا نسبت به هدایت خودروها به داخل پارکینگ و جلوگیری از پارک خودروها برای مدت طولانی در خیابان اصلی شهر اقدام لازم را بعمل آورند .
بدون شک  اجراي اين طرح ممكن است در ابتدا باعث ايجاد برخي از ذهنيتها در بين شهروندان شود اما در نهايت باعث رعايت اعتدال و آرامش و آسایش مردم و شهروندان و همچنین نظم و انظباط شهری خواهد شد.
یاداوری می گردد ظرف چند ماهی که از افتتاح پارکینگ شهرداری می گذرد هیچگونه استقبالی از آن بعمل نیامده است!

ادامه دارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: