« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
رییس سازمان عشایرکشور از اعطای کارت الکترونیکی به عشایر کشور خبر داد

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

رییس سازمان امور عشایر کشور امروز در همایش ملی بیمه دام عشایر کشور در شیراز از اعطای کارت الکترونیکی به عشایر کشور در آینده ای نزدیک خبر داد وگفت: : با برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال 40 درصد دام عشایر تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.
کرمعلی قندالی افزود : بیمه دام عشایر به گونه ای طراحی شده که ارتباط وسیعی بین اعضا ، تشکل ها و تعاونی ها ایجاد می کند.
رییس سازمان امورعشایر کشور گفت : عشایر 24 میلیون راس دام کشور را در اختیار دارند و این آمار مبین سرمایه عظیمی است که باید از مخاطرات حفظ شود.
وی گفت:اگردو درصد از سرمایه گذاری عشایر دردامپروری به بیمه دام تعلق گیرد ، مجموعه دام کشور بیمه شده و از خسارات کلی پیشگیری می شود.
رییس سازمان امورعشایر کشور ادامه داد:عشایر دو درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند اما 28 درصد تولیدگوشت قرمز و تولید 35 درصد صنایع دستی کشور را برعهده دارند و به همین سبب نقش مهمی در اقتصاد کشورمان ایفا می کنند.
وی افزود : بیش از 6 درصد دام های کشور به دلایل مختلف تلف می شوند که چیزی حدود یک میلیون و 440 هزار راس دام را شامل می شود و با بیمه می توان میزان خسارات به عشایر را جبران کرد .
رییس سازمان امور عشایر کشور دامداران و عشایر با پرداخت ماهانه دو ، چهار و یا شش هزار تومان حق بیمه به ازای هر رأس دام می توانند در صورت بروز حادثه به ترتیب 140 ، 250 و 400 هزار حق بیمه دریافت کنند .
همایش مشترک بیمه دام و عشایر کشور با حضور 200 کارشناس از استان های فارس ، کرمان ، بوشهر ، خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، اصفهان و خراسان رضوی در شیراز قطب عشایر کشور برگزار شد .

 

(واحد خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: