« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com: به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء ،سمینار ژنتیک جمعیت به مدت دوروز در آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد . این سمینار با دعوت از آقای وحید زمانی دانشجوی دکترای دانشگاه ژوزف خوریه فرانسه به عنوان سخنران مراسم و تشریح موضوعاتی چون درون آمیزی ، جمعیت موثر و چندپارگی جمعیت و معرفی نرم افزار مگا و چگونگی کار با آن پرداختند . در این همایش دانشجویان رشته های منابع طبیعی و علوم پایه با ژن ، ساختار آن و علم ژنتیک و کاربردهای آن در رشته های تحصیلی خود آشنا شدند . این همایش با هدف شناخت ساختار ژنتیک موجودات زنده جهت بقا و ادامه نسل آن ها و حفاظت از انقراض گونه های مختلف موجودات زنده که باعث برهم خوردن تعادل گونه ها و اکوسیستم زیست محیطی برگزار گردید . در پایان به دانشجویان شرکت کننده در مراسم گواهی پایان دوره اعطا گردید
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
0
0
اگر بخواهیم مخزن ژنی هوش را که میراث چند هزاره ساله ماست حفظ کنیم باید روند رشد ‏جمعیتی را دنبال کنیم. چرا که اکنون در دنیا ایرانیان به عنوان افراد باهوش متوسط به بالا شناخته شده و در رتبه‌های برتر کشورهای ‏باهوش قرار دارند.‏که در مقالات [quote] دانشگاهی [/quote][url="http://www.punews.ir"]*[/url] به این اصل شاره شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: