« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کارگاهی با عنوان "نقش رسانه در خانواده" در آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در میان استقبال هیئت علمی و کارمندان دانشگاه برگزار گردید

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

 دکتر سید سعید میری سخنران این همایش از اعضای هیئت علمی و مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه ، در این کارگاه به بررسی رسانه ها و نقش آنها در زندگی ، قدرت رسانه در الگو پذیری و جهت گیری سبک زندگی خانواده های ایرانی پرداختند .

ایشان با تشریح ماهیت رسانه ها و اهداف سازندگان و مدیران شبکه های مختلف اصلی ترین هدف این رسانه ها را ایجاد تزلزل در کانون خانواده ها ، کاهش اعتماد زوجین به یکدیگر و فروپاشی نظام خانواده عنوان نمودند .

وی با اشاره به مثال هایی از شبکه " من و تو " به تحلیل برنامه های این شبکه پرداخت و خاطرنشان کرد مدیران صهیونیستی این شبکه در نقاب هنر و مدرنیسم به دنبال اهداف شیطانی ، سلطه جویانه و عادی سازی روابط بین دختر و پسر هستند .

وی در پایان با پخش کلیپی از لحظه آفرینش انسان تا شکل گیری کامل اشرف مخلوقات و بررسی آیاتی از قرآن کریم در این زمینه تنها راه نجات انسان از این ورطه را صراط مستقیم معرفی شده در قرآن و سخنان اهل بیت (علیهم السلام) و مطیع فرامین الهی بودن  معرفی نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: