« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
سردارشهید سیدحمیدتقوی فر با شهادت شان نشان دادند که رهرو بزرگ مردانی چون سلمان فارسی بوده اند و راه ایشان را در این دوره تداوم بخشیده اند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

 ابوالفضل بابادی شوراب:به تاریخ ظهور مکتب اسلام که بنگریم درصدر اسلام مردی به نام سلمان فارسی در کنار پیامبر اسلام در کلیه ی مراحل برپایی این دین آسمانی به عنوان یک مشاور فرهنگی-نظامی ازخطه ی پایدارزاگرس،ایشان را همراهی می نمود.

عشق سلمان فارسی به اسلام و پیامبر مکرم ایشان درهمه عرصه ها و دوران ها،زبانزد عام وخاص بوده است،بطوری که حسودان چندین بار برای کوچک کردن ایشان نزد پیامبر،اقداماتی انجام دادند.

ولی حضرت سلمان، لرشجاع،وفادار ومورد اعتماد آن رسول خدا بود وهیچ گاه از علاقه ی پیامبرعزیزمان به ایشان کم نگردید.

اگردر زمان حال هم مشاهده کنیم شجاعانی از قوم لر که به دلیل بی ادعا بودن،نام آنها بین مردم و قوم خود،به فراموشی سپرده شده است.اما بواقع آنان که باید این مجاهدت ها را فراموش نکنند،از یاد نخواهند برد.

طی دوسه ماه گذشته،دوتن از شجاعان لربه درگاه معبود شتافتند.

شهیدجانبازاسکندرتلغری که کوله باری از درد،اندوه وآسیب های شیمیایی دوران دفاع مقدس را تحمل کرد،به شهادت رسید.

چند روز قبل نیزشهید سیدحمیدتقوی فر از لرهای زاگرس نشین ازمنطقه ی کوه زرهفت شهیدان مسجدسلیمان،برای دفاع از حریم اهل بیت به شهادت رسیدند.
ایشان با شهادت شان نشان دادند که رهرو بزرگ مردانی چون سلمان فارسی بوده اند و راه ایشان را در این دوره تداوم بخشیده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: