« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
فرمانداران، در عین اینکه سلیقه سیاسی خود را دارند اما به عنوان کسانی که مسئولیت دارند و همچنین مسئول برگزاری انتخابات هستند، از پرداختن به فعالیتهای جناحی بپرهیزند

به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرنگار مهر ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین گردهمایی فرمانداران استان با بیان اینکه جناح بندی خروجی مثبتی برای استان ندارد و دردی از مردم دوا نمی کند، اظهار داشت: به دنبال تعامل و همکاری در جامعه هستیم، چون ما در برابر مردم مسئول هستیم و در راستای حل مشکلات به استقبال هماهنگی می رویم و در این مسیر بر اصول مشترک تأکید کرده و به دنبال تشویق و تحریک ممانعت ها نیستیم.

خادمی همچنین بر تبیین عملکرد دولت تاکید کرد و گفت: افرادی که توان تحلیل فنی، اقتصادی، مدیریتی و سیاسی دارند، حتما عملکرد دولت در یکسال گذشته را تأیید می کنند.

وی افزود: دفاع از عملکرد دولت لازم است و نباید اجازه داد کسانی به خاطر حب و بغض های شخصی عملکرد دولت را زیر سؤال ببرند.

استاندار، در بخشی از این گردهمایی با بیان اینکه بهترین مبلغ دولت، کار و عملکرد آن است، تأکید کرد: فرمانداران درگیر فعالیت های حاشیه ای سیاسی نشوند.

خادمی، افزود:فرمانداران، در عین اینکه سلیقه سیاسی خود را دارند اما به عنوان کسانی که مسئولیت دارند و همچنین مسئول برگزاری انتخابات هستند، از پرداختن به فعالیتهای جناحی بپرهیزند.

وی، با تأکید بر ضرورت تعامل فرمانداران با مردم، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و شنیدن حرف و مشکلات آنان از وظایف مهم فرمانداران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: