« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
این تجهیزات در راستای سیاستهای حمایتی اداره کل ارشاد اسلامی از کانون‌های فرهنگی هنری و مساجد صورت گرفته است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده  از توزیع اقلام فرهنگی بین کانون‌های فرهنگی هنری و مساجد این شهرستان خبر داد.

زارعی گفت:در مراسمی با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان لنده و در راستای سیاستهای این اداره مبنی برحمایت و  تجهیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ، اقلام فرهنگی از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه مساجد استان اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده اقلام اهدایی را شامل کامپیوتر، قفسه کتاب، میز مطالعه، صندلی مطالعه و دیگر اقلام فرهنگی عنوان کرد و گفت: این اقلام به مسئول کانون‌های مساجد شهرستان‌ تحویل داده شد.

وی ادامه داد: امسال بخشی از این نیازها برطرف شده و قصد داریم با حمایت های مسئولان درخواست های کانون ها را پاسخگو باشیم و تمامی این نیازها را حل کنیم.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان لنده اظهارامیدواری کرد: با تزریق این وسایل به بدنه کانون ها، شاهد خلق رویدادهای خوب فرهنگی و هنری باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: