« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۷
معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده از شركت بيش از 1250نفر از دانش آموزان در مسابقات قرآني شهرستان لنده خبرداد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
محسن رحمانی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان لنده  در نشست رئیس و معاونین این اداره با خبرنگاران با تبیین اهداف و برنامه های پرورشی  گفت : امروز سند تحول بنیادین به عنوان سندی راهبردی مبتنی بر اهداف تربیتی تدوین شده و نگاه آموزش و پرورش در تمامی برنامه ها  بلکه رسالت این دستگاه بزرگ رسالتی تربیتی است و تربیت اسلامی  درسرلوحه همه امورات قرار گرفته است .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده گفت :امسال 1250 دانش آموز در سه مقطع تحصیلی در مسابقات قرانی شرکت نموده اند و دانش آموزان شرکت کننده دراین مسابقات که ازمرحله آموزشگاهی به مرحله شهرستانی راه یافته اند در هفته اول بهمن ماه در رشته های 9گانه :قرآن (قرائت،حفظ ،مفاهیم) نماز(احکام،اذان،انشای نماز) و عترت(نهج البلاغه،صحیفه سجادیه،مداحی)باهم رقابت می کنند.

ایشان در ادامه خاطر نشان نمودند ،در 8سال گذشته در سطح استان رتبه های اول تا سوم را داشته ایم که غالبا رتبه های ما در مسابقات قرانی در سطح استان اول بوده است.

وی همچنین افزود شوراهای دانش آموزی این شهرستان در سالهای گذشته  رتبه های اول و برتر استان را کسب نمودند.
رحمانی پور از اجرای دقیق طرح مصباح الهدی در این شهرستان خبر داد و یاد آوری کرد در کنار این طرح و سایر طرحها و برنامه های این حوزه جلسات مستمری را برای برگزاری مراسم 9 دی ماه و همچنین استقبال از یوم الله دهه مبارک فجر داشته ایم و تلاش خواهیم نمود تا این ایام به بهترین شکل ممکن در سطح شهرستان اجرا و دانش آموزان و فرهنگیان منطقه بیش از پیش با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا گردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: