« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم ویژه‌ای از کارآگاهان برای پیگیری پرونده قتل دختر جوان در یاسوج تشکیل شده است

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

سردارغلام عباس غلام زاده، افزود:علت و انگیزه این قتل هنوزمشخص نیست وبا همکاری مقامات قضایی موضوع در حال پیگیری و تحت بررسی است.
عاطفه صالح مقدم "،دانش آموز 17 ساله دهدشتی مقیم یاسوج که برای فراگیری دوره زبان انگلیسی رفته بود بعد از اتمام کلاس با مادرش تماس می گیرد که هم اکنون در حال سوارشدن با ماشین از گاراژ " چنارستان " به‌ سمت " اکبرآباد " است.
"اما بعد از مدتی از دسترس خارج و بعد از یک ساعت خبری از حضور " عاطفه " در خانه نبود و به همین خاطر تماس هایی با نیروهای امنیتی و انتظامی از سوی خانواده برقرار و موضوع به آنان اعلام شد.
که در نتیجه بعد از یک روز، نیروی انتظامی با خانواده عاطفه تماس گرفت و خواستار شناسایی جسدی شد که بوسیله شلیک گلوله و چاقو به قتل رسیده و همچنین بینی و دست مقتول توسط قاتلان شکسته شده بود.
بدون شک این حادثه عم انگیز قلب همه ی هم استانیهای عزیز را جریحه دار نموده و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بی صبرانه خواهان شناسایی هرچه سزیعتر عاملان این جنایت عظیم و بزرگ می باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: