« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
معاون وزیر راه و شهرسازی کشور گفت: عملیات اجرایی راه آهن یاسوج - اقلید در سال 94 آغاز می‌شود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
 به گزارش خبرنگار ایسنا،دکتر نورزاد در مراسم کلنگ زنی بزرگراه بابامیدان - گچساران - بهبهان افزود: پروژه بزرگراه بابا میدان- گچساران و بهبهان تا سه سال دیگر به پایان خواهد رسید.

وی اظهارکرد: سرانه متوسط عمران در سطح کشور 6 درصد است که در کهگیلویه و بویراحمد در بخش حمل و نقل این سرانه سه برابر شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور تصریح کرد: دولت تدبیر و امید به این مناطق توجه ویژه داشته است.

نورزاد عنوان کرد: به خوبی با استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان گچساران و مناطق آن آشنایی داشته و از محرومیت این استان و به خصوص گچساران اطلاع دارم.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور بیان کرد: از پروژه پاتاوه به دهدشت نیز بازدید به عمل آمده و با توجه به اینکه یکی از پروژه‌های مهم کهگیلویه و بویراحمد است‌، با پرداخت بدهی قرارگاه خاتم‌الانبیا‌ تلاش خواهیم کرد تا این پروژه هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

نورزاد بیان کرد: حمل و نقل کشور مورد توجه مسئولان وقت قرار گرفته است.

وی افزود: در بخش ناوگان ریلی کارهای خوبی در سراسر کشور انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور تصریح کرد: کهگیلویه وبویراحمد به وسعت 16000 کیلومتر مربع توانسته یک درصد از مساحت کشور را به خود اختصاص دهد.

نورزاد اظهارکرد: طول بزرگراه‌های این استان 47 کیلومتر است که کهگیلویه وبویراحمد در مجموع ۱.۶درصد از راه‌های آسفالته کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: طول راه‌های اصلی و فرعی آسفالته کهگیلویه وبویراحمد نیز 1230 کیلومتر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: