« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
اوای دنا: در حالی که قرار بودافتتاحیه مسابقات ورزشی بخش سرفاریاب دراولین روز فروردین شروع شود، عده ای درتاریکی شب تیرکهای دروازه را از جا کنده و با وسایل برنده آن را قطعه قطعه کرده و مقداری از آن تیرها را با خود برده اند.

بر پایه این گزارش؛ این افراد ناشناس با شکستن تعداد زیادی بلوک سیمانی که برای دیوار این زمین درکناره آن گذاشته بودند ،خسارات زیادی رابه پیمانکار این پروژه وارد کردند.

همچنین این افراد باگذاشتن شلنگ آب دراین زمین که خاکی می باشد،شرایط نامساعدی را برای برگزاری این مسابقات در زمان مقرربه وجود آوردند.

آیت اله پوش روابط عمومی ورزش و جوانان بخش سرفاریاب گفت: عده ای در روزهای گذشته ازطریق تماسهای تلفنی و پیامک تهدید به تعطیلی مسابقات نوروزی داده بودند که هویت آنها کاملا”مشخص می باشد.

پوش اظهارداشت: بخشدار ورزش دوست و پرتلاش سرفاریاب دستور پیگیری و دستگیری عاملین این حرکت غیراخلاقی راصادر نموده است وتحقیقات از طریق نیروهای انتظامی وقضایی درحال پیگیری است.

بخش سرفاریاب یکی از بخشهای شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران است.

ارسال به آوای دنا:عبدالله پوش

منبع خبر:کبنا نیوز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: