« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
جمعه 11 اردیبهشت همایش پیاده روی به مناسبت هفته معلم از اداره ورزش و جوانان  شهرستان لنده تا تپه نورالشهدا برگزار می شود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

احمدعلی کریمی زاده رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان لنده در گفتگو با آوای دنا گفت :جمعه 11 اردیبهشت همایش پیاده روی به مناسبت هفته معلم از اداره ورزش و جوانان تا تپه نورالشهدا برگزار می شود و به قید قرعه به نفرات برتر جوائزی اهدا می شود.

وی از حضور کم رنگ مردم در همایش ها گلایمند بود و گفت:علیرغم مشکلات فراوان در ورزش و نبود بودجه، هیئت همگانی شهرستان لنده بدون دریافت حق الزحمه و پاداشی برای مهیا کردن بستری مناسب برای ورزش خانواده ها از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و در طول 6ماه تصدی بنده 12همایش برگزار کردیم که کارمندان و مسئولین ادارات کمترین حضور را داشتند و متاسفانه هنوز این فرهنگ در شهرلنده نهادینه نشده است.

کریمی زاده افزود :علیرغم تاکید دولت مبنی بر حمایت های چشمگیر از ورزش همگانی و مصاحبه ها یی که تا کنون انجام گرفت و حرفهای زیادی که زده شد  ولی همه اینها  از شعار فراتر نرفته و هیچگونه حمایتی حتی  در حد اجاره سیستم صوتی به ما نشده  و مانده ایم آگر حرفهای وزیر ورزش و ریاست محترم جمهور را باور کنیم پس کجای کار می لنگد آیا در استان در حق ما اجحاف می شود ؟! یا ماجرا چیز دیگری است که ما خبر نداریم !!

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ورزشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
0
0
برادرم نه تنها شما بلکه هیچکس خبر ندارد .همه خوب شعار می دهند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: