« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
امام جمعه موقت لنده ،جنگ یمن را یکی از بزرگترین جنایات تاریخ بشر دانست و تصریح کرد: این جنگ نابرابر بدون شک بزرگترین رسوایی حقوق بشر در قرن 21 است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

حجت الاسلام سيد محمود الهي نيا امام جمعه موقت شهرستان لنده درخطبه های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه خود و نماز گزاران به تقوای الهی گفت:هم اکنون در فصل برداشت گندم هستیم و همانطور که میدانید دین اسلام برای سعادت و رفاه بشر همه چیز را پیش بینی کرده است لذا فریضه واجب زکواه می تواند بسیار کارساز و مفید وافع گردد زیرا در 27 ایه از قران ان جایی که به نماز توصیه شده به پرداخت زکاه هم توصیه گردیده است.

وی تاکید نموده بر اساس روایات نماز بدون زکواه قبول نیست.

شهرستان لنده داراي 470بيمار خاص است

مسئول نمايندگي تبليغات اسلامي شهرستان لنده به وضعيت بيماران صعب العلاج در اين شهرستان اشاره كرد و گفت: شهرستان لنده داراي 470بيمار خاص است كه از اين تعداد 120نفر به بيماري صعب العلاج (سرطان) مبتلا هستند كه  نيازمند كمك همگاني هستند.

وي خطاب به مسئولان و خیرین اظهاركرد: این بیماران رنج و درد بیماری را تحمل می کنند لذا شما کمک کنید تا حداقل رنج و درد نداری و فقیری را نچشند.
صلیب سرخ به وظیفه ذاتی خود در مورد کشتار یمن عمل نمی‌کند
 امام جمعه موقت لنده با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی صلیب سرخ حمایت از قربانیان جنگ است، گفت: صلیب سرخ به وظیفه ذاتی خود در مورد کشتار مردم مظلوم  یمن عمل نمی‌کند.

جنگ  یمن  بزرگترین رسوایی حقوق بشر در قرن 21 است
امام جمعه موقت لنده ،جنگ یمن را یکی از بزرگترین جنایات تاریخ بشر دانست و تصریح کرد: این جنگ نابرابر بدون شک بزرگترین رسوایی حقوق بشر در قرن 21 است.

وی با بیان اینکه یقین داشته باشید این جنایت ظالمانه با شکست متجاوزان به پایان خواهد رسید، ابراز داشت: همانطور که رژیم غاصب اسرائیل در برابر مردم مظلوم فلسطین شکست خورد رژیم صهیونیستی آل سعود هم در برابر مردم شجاع و دلیر یمن شکست را تجربه خواهد کرد و ما هم همنوا با تمامی ازادیخواهان جهان این جنگ نابرابر را محکوم و یکی از بزرگترین افتضاحات تاریخ بشر می دانیم.

گلایه مردم  از وضعیت سیل بند لنده
خطیب جمعه لنده از مسولان خواست تا خدمت به مردم را افتخاری بزرگ بدانند و تلاش  خود را مضائف نمایند.
 وی ضمن تقدیر از خدمات شهرداری و شورای شهر گفت مردم از وضعیت نابسامان سیل بنده لنده گلایه دارند و مسولان شهری باید نسبت به رفع این مشکل اقدام و زمینه رفاه حال مردم را فراهم نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: