« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۶۸
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کاش سیاست اینقدر بی رحم نبود و دوستی ها در خوشی و سختی وتفکرها رنگ عوض نکند و همواره نان به یک نرخ باشد و آسمان همه یکی بود و یک هوا داشت

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
احمدعلی کریمی زاده:از جمله مسائل مهم احزاب و تشکل های سیاسی و اجتماعی که می بایست مد نظر گرفته شود، اتحاد و عدالت و تبعیت از سرگروه است اما در لنده عکس آن شده است و هنگام انتخاب نیروهای خودی حزب حاکم از همه گروه ها و افراد سرشناس و دارای حسن شهرت علمی و اجتماعی اصلاح طلب، برای تصدی پست ها و عناوین مختلف، فقط یک طایفه مورد لطف قرار گرفته و دل آزاری سایر گروهها و طوایف را در برداشته است، و همین کافی بود که در جلسه هم اندیشی اصلاح طلبان در یاسوج دیگر گروه ها شرکت نکنند و مشاجره لفظی و درگیری فیزیکی در روز روشن و  در انظار عمومی ، ره آورد و ارمغان این نشست باشد!!

کسانی در ادوار گذشته و دولت قبلی از سردمداران و منتقدان بودند و در مکاتب خود حتی مریدان و دوستانی را جذب و گرد هم آوردند و فریاد شایسته سالاری و عدل شان در پشت تریبونها و مجالس مختلف گوش همه را کر کرده بود اما تا دولت یار حاکم شد خود و بسیاری از هم حزب ها و دوستانشان برای پیشی گرفتن از هم قطارهایشان کمر همت بستند تا نشستن بر کرسی های مدیریتی را از آن مقربان خود کنند.

و یاد ضرب المثل خرما خور را کی توان منع خرما باشد را در ذهن ها تداعی می کند .

کاش سیاست اینقدر بی رحم نبود و دوستی ها در خوشی و سختی و تفکرها رنگ عوض نکند و همواره نان به یک نرخ باشد و آسمان همه یکی بود و یک هوا داشت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۱
صداقت جو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
5
آقای کریمی زاده شیر مادرت حلالت باشد افرین بر شما
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
5
جدا باید لقب خبرنگار جسوراستان را به احمد کریمزاده داد همیشه نقدهارا دارد و این مطلب کامل تاییدمیکنم چون من افتخاراصلاح طلبی دارم ولی این آدمها را قبول ندارم.احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
5
با سلام خدمت آقای کریمزاده و تشکر از مطلب زیباتون ، این ها اصلاحطلبان دروغین هستند و هر دولتی که سر کار می آید بیشترین استفاده را می برند و اگر به سوابق همین دو نفری که در در روز روشن باهم درگیر شدند و شان و جایگاه معلمی را در انظار عمومی پایین آوردند ، نگاه کنید بیشترین استفاده را در هشت سال قبل در آموزش و پرورش لنده داشتند . یکی از آنها در دو سه سال اخیر فقط 10 ساعت کار می کرد و یکی هم امتیازات فراوانی در این مدت جمع آوری کرد تا معلم نمونه کشوری شد و حالا هم برای دولت روحانی کیسه دوختند .
یا علی مدد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
0
انهایی که فقط روی یک گروه و یا یک طایفه سرمایه گذاری کردند پاسخشون را درانتخابات از مردان و باز تاکید کنم از مردان سایر گروهها و طوایف خواهند گرفت وعده ما انتخابات مجلس
طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
5
0
نویسنده محترم سلام
چراتفرقه افکنی می کنی؟ می دانی امسال سال همدلی و همزبانی است؟کی گفته در جلسه هم اندیشی اصلاح طلبان در یاسوج دیگر گروه ها شرکت نکردند؟ اسامی افراد شرکت کننده را می شناسی؟چرا به لیاقت و توانمندی افراد توجه نمی کنی و انگ طایفه ای میزنی؟ همان طایفه ای که پیروز انتخابات شوراها شد اما شهردار را از طایفه شما انتخاب کرد.
چطور انتخاب شهردار را پسندیدی اما از این که یک چهره سرشناس و فعال برجسته سیاسی طایفه مورد اتهام شما به منصبی رسید که لیاقتش بیشتر بود بغض گلویتان راگرفته و تقبیح می کنید؟ پس معلومه منافعی داشتید که با رفتن آقای تقوی فرد آن را از دست دادید؟ یا رئیس قبل با شما نسبت داشت؟
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
3
0
آقای خبرنگار به قولی جسور اما منفعت طلب
میدانی طایفه مورد نظر شما در 8سال قبل چه مناصبی داشتند؟ در همین آموزش و پرورش دو معاون و چندین کارشناس مسئول داشتند.
این نشان از توان و قابلیت افراد آن طایفه است پس به دوره جاهلیت برنگرد و برچسب های ناچسب را مچسبان زیرا در اندک فاصله ای باز می شود. در ضمن انتخابات هم میاد و پاسخ مردم را خواهید دید که عکس مطالب شما خواهد بود
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
5
اقایی که با اسم مستعار طاهری کامنت گذاشتی سلام
اولا:اقای کریمی زاده واقعیت را نوشت
دوما مگر قرار است در سال وحدت و همدلی بدعتها و خیانتها را فاش نکنیم
سوما شما در شورای یک نفر بیشتر ندارید که انهم با رای شما نبود بلکه خود ما بهش رای دادیم،نفر بعدی که شما ان را از آن خود مبی دانید امور خیریه بود نه شما چرا اشتباه می کنید....و سه نفر دیگر هم اتفاقا مخالف شما هستند الی یکی که بواسطه ...است.
چهارما ،یک چهره سرشناس و فعال برجسته سیاسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!.........
آنتی طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
3
واقعا هویت خودتان را به خوبی نشان دادی به اصطلاح طاهری.اول اینکه مگه کریمزاده گفت طایفه شما بیشترین پست ها را گرفت او گفت درگیری بر سر این مطلب بود از زبان طرفین دعوا گفت کمی از تعصب کور کورانه و بی دلیل تان را کنار بگذارید و علمتان را را و مردمداریتان را بالا ببرید.واقعا جای تاسف داره حرف او چه ربطی به آموزش و پرورش داشت .واقعا از همدلی ات حال کردم حتما هم ادعای تفکر سیاسی و مخ اصلاح طلبان را هم داری.
جای این حرفا هم خطی هاتو جمع کن که برای پست نمک می خورن و نمکدان می شکنند.
درود بر قلم بی کینه و حقیقت گوی احمدعلی .جواب منطقی بدین که فکرکنند سواد دارین
به جون هرچه مرده احمدی برمیگرده ..
جمعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
3
انصافا من اصلاح طلب و از بزرگترین افتخاراتم در زندگی ام خط و مشی سیاسی ام هست و سالها با برادرم برای ان مطلب قهر بودم ولی از مطلب احمدعلی کریمی زاده حمایت میکنم دعواها و جلسات و ضررها برای همه ما بوده و اگر دیگر طوایف بیشتر ضرر نکردند کمتر ضرر نکردند ..... حق داشت .معاونت اداره کل را هم که به او دادند همین طایفه گزارشات کذب فرستادند و مانع شدند.اینم از تقسیم ناعادلانه و عقده ای پست ها بود .کتک کاری هم باشد و منت هم بزارین و توهین به نویسنده مطلب هم بکنیم تا صورت مساله عوض شود .والا این مطالب بر بی آبرویی خطی می افزاید لطفا طاهری از تعصب کور کورانه دست بردارید و حقیقت را پزیراباش
من از همه معذرت میخوام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
3
در جواب طاهری : مگر قرار است در سال وحدت و همدلی هرکس زورش بیشتر بود در خیابان مردم را بزند ؟ غوغا سالاری بسه دیگه ،تاکی می توان مردم را این طور فریب داد ودر ضمن قبولی نیروهای شما در شورا با حمایت همین آموزش و پرورشی ها بوده است . نه حمایت طایفه ای .
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
2
آقا یا خانم کارشناس ازت معلومه که کارشناسی ات مثل تفکر و زبانت هست .تو چی کار به خبرنگارداری .جدا معلومه مطلب رانخوندی چون مطلب از زبان دو طرف درگیری بود کارنشناس .شما باید بزرگترین افتخارفامیلتان که معاونت آموزش و پرورش لنده است را ارج بگذاری و عشق کنی در حالی که مردم دارند وزیر و رئیس جمهور می شوند .معاونتهای آموزش و پرورش لنده .این آخرین حد است برای شما.دوتاشون هم اصولگرای واقعی و افتخار ماهم هستن .وای از ندانم کاری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: