« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
این اوج بی انصافی است که کسی با زخم زبان و یا بی تدبیری دل رهبری انقلاب را خون نماید لذا مردم و مسئولان نظام باید اعتقاد خود به رهبری را بیش از پیش تقویت نمایند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا صبح امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان لنده با تبریک به مناسب ولادت با سعادت امام عصر(عج)،اظهار داشت: با آمدن منجی عالم بشریت ظلم و جور برطرف می شود و عدالت و امنیت جهان را فرا می گیرد، زمین گنج ها و برکات خود را آشکار می کند ، باران به قدر کفایت ببارد و کره زمین سبز و خرم شده و تمام درختها میوه دار می شوند.

امام جمعه موقت لنده افزود: وظیفه داریم فرهنگ مهدویت و انتظار را در جامعه نهادینه کنیم و مردم  را با آموزه‌های دین مبین اسلام آشنا نماییم.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا به مظلومیت رهبری در این دوران اشاره کرد و گفت: همه روزه شعار می‌دهیم که ما اهل کوفه‌ نیستیم علی تنها بماند، ولی گاها در عمل به همه چیز پشت پا می‌زنیم، این اوج بی انصافی است که کسی با زخم زبان و یا بی تدبیری دل رهبری انقلاب را خون نماید لذا مردم و مسئولان نظام باید اعتقاد خود به رهبری را بیش از پیش تقویت نمایند.

وی افزود: در این شرایط حساس بعضی تدابیر نادرست و کنایه‌های بی‌مورد دل رهبری را به درد خواهد آورد بنابراین هر کس باید وظیفه خود را بشناسد و رهنمودهای رهبری و وصایای امام راحل را مدنظر قرار دهد زیرا  اطاعت از رهبری اطاعت از امام عصر(عج) بوده و بسترساز نشر ارزش‌های اسلامی و تحکیم پایه های انقلاب خواهد بود.

ایشان در ادامه: به برگزاری جشن میلاد امام عصر(عج)  در سطح شهرستان اشاره نمود و افزود در این جشن ویژه برنامه‌های متنوعی شامل، سخنرانی، مداحی‎خوانی، تواشیح، اجرای نمایش و اهداء جوایز خواهیم داشت و از همه ادارات و افراد خیر درخواست نموده تا به شکل ممکن مساعدت لازم را بعمل آورند.

گفتنی است  جشن میلاد امام عصر(عج) سه‌شنبه شب(12 خرداد ماه) با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در محل پارک ورودی شهر لنده  برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: